Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@10:11:33 GMT

ضرورت تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۹۵۷۶

ضرورت تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در آذربایجان‌غربی

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: باید زیرساخت‌های فرهنگی در آذربایجان‌غربی تقویت شده تا نخبگان خوبی در کشور تربیت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در جمع طلاب و نخبگان که با حضور حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا برگزار شد اظهار داشت: امید است حضور رئیس قوه قضائیه، مقدمه حل مشکلات استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خوشبختانه هم اکنون با حضور و تدبیر آیت‌الله رئیسی در راس قوه قضائیه، بارقه امید در دل مردم ایجاد شده است.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: خوشبختانه در استان کارهای مفید و موثری انجام شده و آذربایجان‌غربی نماد اخوت در برادری است و ادیان و اقوام با صمیمیت و در امنیت و آرامش با یکدیگر زندگی می کنند.

وی افزود: خوشبختانه روز به روز این آرامش بیشتر می‌شود و در این راستا در استانی که اقوام و ادیان مختلفی با یکدیگر زندگی می‌کنند، زمینه تشدد بسیاری وجود دارد اما به سبب بصیرت نخبگان، مردم آذربایجان‌غربی در آرامش زندگی می کنند بنابراین باید در رشد دانشگاه‌ها و مراکز حوزوی به این استان توجه شود.

‌قریشی اظهار داشت: آذربایجان‌غربی از لحاظ نخبگی، استعداد فراوانی دارد و باید به این استان نگاه ویژه داشته باشیم چون آذربایجان‌غربی با سه کشور هم مرز است و تمامی مباحث فرهنگی در ابتدا از این استان به سایر استان‌ها رخنه می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مباحث علمی و فرهنگی بسیار حائز اهمیت است بیان کرد: باید زیرساخت های مربوطه تقویت شده تا نخبگان خوبی برای کشور تربیت شود.

انتهای‌پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی ظهر جمعه در حاشیه برگزاری مسابقه بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم برای توسعه زیرساخت‌های رشته کشتی در سطح استان اردبیل در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر احیای ظرفیت‌های مغفول رشته کشتی در اردبیل افزود: پهلوانان و قهرمانان اردبیلی بسیاری در رشته‌های مختلف اعم از کشتی، همچون رحیم علی‌آبادی، احد پازاج و افشین بیابان‌گرد با افتخارات بین‌المللی برای کشورمان عزت و سربلندی به ارمغان آورده‌اند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه نباید تقدیر و قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی پهلوانان و قهرمانان کشورمان در رشته‌های مختلف همچون کشتی فراموش شود، ادامه داد: قدردانی از قهرمانان و پهلوانان وظیفه‌ای همگانی محسوب می‌شود.

عاملی راه اندازی جام صفوی را یکی از روش‌های تبیین خدمات صفویه و اردبیل به ایران دانست و بیان کرد: خاندان صفوی در زمان حکومت خود اقدامات بسیار اساسی در حوزه هویت ایرانی، حفظ و حراست از خاک کشورمان، مذهب، معماری، اقتصاد و… انجام دادند که فراموش‌نشدنی است.

کد خبر 6089028

دیگر خبرها

  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • دمنوش‌هایی برای آرامش اعصاب
  • دمنوش هایی برای آرامش اعصاب
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه