Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:05:40 GMT

آمادگی کامل بازیکنان پرسپولیس در تمرین

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۹۷۶۹

آمادگی کامل بازیکنان پرسپولیس در تمرین

به گزارش ایرنا، تمرین روز پنجشنبه پرسپولیس از ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. پیش از تمرین امروز جلسه فنی برگزار شد و کادر فنی برنامه‌های مورد نظر را به بازیکنان توضیح دادند.

تمرین با گرم کردن و انجام حرکات هوازی زیر نظر بدنساز تیم آغاز شد. پاسکاری تحت فشار و فوتبال درون تیمی بخش‌های بعدی تمرین امروز سرخپوشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان‌ها نیز با تمرینات اختصاصی زیر نظر داود فنایی کار کردند.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید غایبی نداشت و  شاگردان «یحیی گل‌محمدی» با آمادگی کامل در بخش‌های مختلف شرکت کردند.

پرسپولیس فردا آخرین تمرین خود پیش از دیدار با نفت آبادان را انجام می‌دهد و سپس با یک پرواز چارتر راهی این شهر خواهد شد. این دیدار روز شنبه ۱۶ اسفند ماه در چارچوب هفته هفدهم برگزار می‌شود.

منبع: باشگاه پرسپولیس برچسب‌ها ورزشگاه شهید کاظمی داود فنایی باشگاه پرسپولیس آبادان یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزشگاه شهید کاظمی داود فنایی باشگاه پرسپولیس ورزشگاه شهید کاظمی داود فنایی باشگاه پرسپولیس آبادان یحیی گل محمدی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران

«حسن زرنگار» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایسنا، سرکنسول کشورمان در این ملاقات بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، افزایش مراودات تجار، بازرگانان و بخش خصوصی، جایگاه شهر مکه مکرمه و ابعاد اقتصادی مرتبط با مایحتاج حجاج، امکان برگزاری انواع نمایشگاه‌ها در دو کشور و همچنین تجربه‌های موفق شرکت‌های ایرانی در اجرای انواع پروژه‌ها در کشورهای گوناگون تاکید کرد.

دیدار سرکنسول ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه

رئیس اتاق بازرگانی مکه مکرمه نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط همه جانبه ایران و عربستان مبتنی بر تاکیدات محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی و  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی در چارچوب بخش خصوصی تاکید کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران