Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی در آیین آغاز عملیات اجرایی یک واحد آموزشی در روستای سعیدی کرمان توسط بانک رفاه افزود: مردم این منطقه سالها با فقر و محرومیت دست و پنجه نرم می کنند و تلاش شده در حد وسع کمک هایی انجام شود.

وی اظهار داشت: یکی از خواسته های اهالی این منطقه تامین فضای آموزشی است که با هماهنگی با آموزش و پرورش بر اساس توافق انجام شده با بانک رفاه قرار شد در محروم ترین منطقه استان کرمان مدرسه سازی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تحصیل دانش آموزان دختر منطقه شهداد با مشکلاتی چون رفت و آمد به سایر مناطق مواجه بود تصریح کرد: احداث این واحد آموزشی می تواند در رفع مشکل موثر باشد.

پورابراهیمی ضمن تقدیر از حضور مدیرعامل بانک رفاه در استان کرمان به موضوع ماده ۵۶ اشاره کرد و گفت: قرار است اعتباراتی به منظور مدرسه سازی و اشتغال اختصاص پیدا کند که جا دارد از بانک رفاه به دلیل انجام امور خیرخواهانه و اقدامات در شرایط دشوار کنونی تشکر کنم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: اقداماتی که در زمینه محرومیت زدایی در استان کرمان در حال انجام است با هماهنگی سازمان بسیج است.

امروز با پیگیری پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و حضور مدیرعامل بانک رفاه کشور یک باب مدرسه در روستای سعیدی کلنگ زنی شد این مدرسه در بازه زمانی یک ساله به بهره برداری می رسد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی محمدرضا پور ابراهیمی داورانی کرمان مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان مدرسه سازی اخبار کنکور بانک رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی شهر جدید سهند به عنوان اولین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی دولتی‌ساز در سطح استان آذربایجان شرقی شناخته می‌شود که افتتاح این مجموعه آموزشی در خدمت‌رسانی به شهر جدید سهند، شهرستان اسکو، آذرشهر و سایر شهر‌های اطراف موثر خواهد بود.

این مدرسه هوشمند با مساحت بیش از ۱۸۰۰ متر مربع و محوطه ۱۱۰۰ متر مربع، دارای آسانسور ۲۰ نفره و برانکاردبر بوده و امکانات ویژه‌ای چون آزمایشگاه، سالن چندمنظوره، ۴ کارگاه و ۲۰ فضای آموزشی ، سالن ورزشی و... را داراست که با هزینه کرد ۳۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت عمران شهر جدید سهند احداث و هوشمندسازی شده است.

با افتتاح و بهره‌برداری از این مدرسه سرانه آموزشی کودکان استثنایی در سطح شهرستان افزایش بیش از دوبرابری خواهد یافت. 

آیتم‌های هوشمندسازی مدرسه شامل موارد زیر است:

کنترل هوشمند سیستم سرمایشی و گرمایشی تمامی فضا‌ها با قابلیت تعریف زمان بندی در راستای مدیریت مصرف انرژی، کنترل و مونیتورینگ از راه دور و اجرای سناریو‌های متفاوت برای فصل مختلف سال

نصب دوربین‌های هوشمند برای کنترل تردد در کریدورها، فضا‌های آموزشی و محوطه بیرونی 

نصب دوربین هوشمند با قابلیت ضبط برنامه‌های کلاس‌ها به منظور تولید محتوای آموزشی

نصب سنسور‌های حرکتی هوشمند برای کنترل سیستم امنیتی تردد‌ها و اتوماتیک سازی روشنایی فضا‌های آموزشی

نصب رله‌های کنترلی برای هوشمندسازی پرده‌های اتاق‌های مدیریت، معاونت و سالن همایش

نصب کلید‌های فول هوشمند در اتاق‌های مدیریت، معاونت‌ها و سالن‌ها

نصب آیفون تصویری هوشمند با قابلیت کنترل از اتاق مدیریت و اتاق معاونت ورودی و همچنین از راه دور توسط گوشی موبایل

نصب دو عدد تاچ پنل لمسی در اتاق مدیریت و اتاق معاونت ورودی جهت مونیتورینگ و کنترل کلیه سیستم‌های هوشمند

پیاده سازی سیستم صوتی حرفه‌ای برای سالن همایش و سالن ورزشی

کنترل ورود و خروج سالن‌های همایش و ورزشی با امکان تعریف رمز، کارت و اثرانگشت جهت ایجاد دسترسی‌های متفاوت برای افراد مختلف.

دیگر خبرها

  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی