Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- استاندار کرمان گفت: ما مجری قانون هستیم و بی‌طرفانه رفتار خواهیم کرد و فرمانداران و بخشداران حق تأیید و تبلیغ هیچ کاندیدایی را ندارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، علی زینی‌وند عصر امروز در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان بر ثبت نام تمام داوطلبان واجد شرایط در انتخابات شوراهای شهر و روستا به ویژه بر حضور جوانان و زنان کرد و اظهار داشت: هدف ما، صرفا برگزاری انتخابات قانون‌مند، سالم و با مشارکت بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بحث امنیت، جایی که نیروی انتظامی با کمبود روبه‌رو شود از ظرفیت بسیج و ارتش استفاده می‌کنیم گفت: تکمیل زیرساخت‌های فناوری در استان ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه اکثر فرآیند انتخابات در استان الکترونیکی است ادامه داد: کیفیت برگزاری انتخابات بستگی به مناسب بودن زیرساخت‌ها و ارتباطات دارد.

استاندار کرمان با بیان اینکه آموزش نیروها حساسیت ویژه‌ای داشته و همه نیروها باید در مانورها شرکت کنند افزود: هیئت‌های اجرایی در حال حاضر براساس قوانین موجود اقدام کرده و در صورتی که دستورالعمل جدیدی ابلاغ شد، تغییرات را ایجاد کنند.

وی به استفاده از تجربیات انتخابات گذشته و پرهیز از اجرای سلیقه‌ای قوانین تأکید کرد و گفت: معتمدمین از اقشار مختلف جامعه بوده و گرایشات سیاسی مدنظر قرار نگیرند.

زینی‌وند با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران شرایط ثبت‌نام واجدین شرایط در روستاها را فراهم کنند ادامه داد: در روستاهایی که اشتیاقی برای ثبت‌نام وجود ندارد یا تعداد داوطلبین به حد نصاب نرسیده مردم روستا را برای کاندید شدن در انتخابات تشویق کنند.

تبلیغات زود‌هنگام کاندیداها خلاف قانون انتخابات استبیش از 7200 شعبه اخذ رای در استان کرمان دایر می‌شود

وی با اشاره به اینکه ما مجری قانون هستیم و بی‌طرفانه رفتار خواهیم کرد و ارتباطی به ما ندارد که در ریاست جمهوری یا شوراها چه کسی کاندیدا می‌شود گفت: وظیفه ما برگزاری انتخابات قانونی است.

استاندار کرمان با بیان اینکه کلیه دستگاه‌های دولتی و نهادها باید همه امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند افزود: فرمانداران و بخشداران حق تأیید و تبلیغ هیچ یک از کاندیداها را حتی در زمان مرخصی و در اوقات فراغت خود نداشته و باید مقتدرانه و بی‌طرفانه رفتار کنند.

انتهای پیام/511/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان فرمانداران و بخشداران استاندار کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا شهاب زاده عصر سه شنبه در نشست با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی و لوندویل آستارا اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر ترفندی از جمله اختلاف انداختن بین اهل تسنن و شیعه و هزینه‌های کلان در این زمینه برای ضربه زدن به کشور عزیزمان ایران استفاده می‌کنند.

فرماندار آستارا بر اهتمام دهیاران و شوراها به مسائل روز تاکید کرد و گفت: باید هرگونه اختلاف سلیقه را کنار گذاشته و تنها به خدمت به مردم و رفع مشکلات روستا توجه داشت و مشکلات روستاییان را رصد و بر انعکاس مشکلات آنها اهتمام ورزند.

وی افزود: وظیفه دهیاران دفاع از دستاوردهای نظام و دولت است و در راستای تحقق این مهم باید در جهت اطلاع رسانی خدمات ارائه شده توجه ویژه داشته باشند.

شهاب زاده بابیان اینکه بخشداران باید به عملکرد دهیاران نظارت لازم را داشته باشند افزود: دهیاران باید با تهیه گزارش از پیگیری‌ها و اقدامات خود در روستا و انعکاس مشکلات و موانع موجود به بخشداری، زمینه حل و فصل و ارائه راهکارهای لازم را فراهم سازند.

در این جلسه بخشداران بخش مرکزی و لوندویل و همچنین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان به بیان گزارش اقدامات کاری انجام شده پرداختند.

کد خبر 6087078

دیگر خبرها

  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان