Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملايري با اشاره به اینکه پیشرفت و توسعه کشورها با امنیت ایجاد می شودگفت: تنها راهکار ایجاد امنیت پایدار در کشور داشتن خانواده های متعالی و مستحکم است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛«احمد ملایری» در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته درخصوص رفع مشکلات و معضلات اجتماعی شهرستان میامی گفت: خانواده سالم بستر مناسبی برای رشد و شكوفایی و بالندگی اعضای خود فراهم می‌كند و در حفظ سلامت جسمی و روانی نیز تاثیر غیرقابل انكاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار میامی وجود برنامه های متعدد دشمن در زمینه متزلزل ساختن نهاد مقدس خانواده به طُرق مختلف را دلیل بر اهمیت این نهاد مقدس دانست و افزود: اساس پیشرفت و موفقیت بشر مرهون استحکام، سلامت و آرامش خانواده‌ است لذا دشمنان برای ضربه زدن به جوامع اسلامی، خانواده را نشانه گرفته اند.

 

ملایری با تأکید براینکه آسیب های اجتماعی در جامعه یک مقوله بسیار مهم است اضافه کرد: کودکان و نوجوانان همواره در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند و شکاف بین والدین و آن‌ها نیز می‌تواند منجر به آسیب‌پذیری بیشتر آنان شود.

 

وی با بیان اینکه کانون های مساجد در بخش حساس کودک و نوجوان در حال فعالیت هستند، ادامه داد: مشاوران و مربیان در این مواقع می‌توانند همچون یک پزشک آسیب‌ها را معالجه کند و با ارتباطی که با کودکان و نوجوانان دارند در رفع آسیب های اجتماعی تاثیرگذار باشند.

 

ملایری خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش‌های صورت‌گرفته در سالیان گذشته، برخی نقاط شهرستان نیازمند توجه بیشتر برای رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی هستند.

 

فرماندار میامی ضمن تقدیر از برگزاری کارگاه های مشاوره خانواده بصورت خصوصی و عمومی در شهرستان ابراز کرد: مشاوران و مربیان می‌توانند نقش پررنگی در آگاهی‌بخشی و پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی ایفا کنند.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرماندار میامی اجرای طرح سفیران اجتماعی کاهش آسیب های اجتماعی آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، غلامعلی دهشیری در نشست شورای سیاست گذاری جشنواره شعر طنز عدلیه بیان داشت: دادخند، ورود دستگاه قضا است در برگزاری جشنواره طنزی که مسیری را برای اتفاقات فرهنگی در عرصه‌ی ملی به روز قوه قضاییه باز کرده است.

این مقام قضایی، طنز را یکی از زیباترین و موثرترین قالب‌های انتقال پیام دانست و اظهار داشت: شکوفایی استعداد‌های ادبی در حوزه شعر و ادب، تولید محتوا و تولید آثاری ماندگار با موضوع عدلیه علاوه بر انتقال پیام در اطلاع رسانی از جرائم و آسیب‌های اجتماعی می‌تواند در زمینه پیشگیری از وقوع جرم نیز اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: تبیین سختی‌ها و دغدغه مندی‌های دستگاه قضا و همچنین بیان آسیب‌های اجتماعی و راهکار‌های پیشگیری از آن، با استفاده از بهره گیری از ظرفیت شعر طنز یکی از اصلی‌ترین هدف‌های این جشنواره است.

دهشیری افزود: این جشنواره و سایر برنامه‌های اجتماعی دستگاه قضایی، در اجرای سند تحول قوه قضاییه و اجتماعی کردن این قوه و افزایش سرمایه اجتماعی دستگاه قضا صورت می‌گیرد.

گفتنی است اولین دوره جشنواره شعر طنز عدلیه (دادخند) از ابتکارات دادگستری استان یزد در سال ۱۴۰۱ بود که با ارسال ۱۲۴ اثر از ۲۲ استان کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است