Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی روز پنجشنبه در آیین افتتاح یک مجموعه گردشگری و تفریحی در شهر میبد افزود: این رویکرد در بیشتر شهرداری های استان اجرا شد و در حال حاضر ادامه دارد در حالیکه قبلا به این موضوع کمتر توجه می شد.

وی با قدردانی از فعالیت شهرداران در رویکرد اجتماعی اظهارکرد: تعامل چند سویه و هم افزایی در این دوره از فعالیت شوراها بیشتر نمود دارد که این موضوع موجب شد  تااقدام بسیارخوبی در شهرداری‌های استان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد خاطرنشان کرد: تحریم های ظالمانه خواه ناخواه بر فعالیت‌های شهرداری‌ها تاثیر نامطلوب گذاشت اما اقدام ارزنده ای در راستای خدمت رسانی به شهروندان در این مدت انجام شد.

وی تصریح کرد: با وجود مشکلات شورای دوره پنجم ، مسوولان شهرداری‌ها به میدان آمدند و اعضای آن فعالیت‌های اجتماع محور را در دستور کار خود قرار دادند.

استاندار یزد گفت: برخی بحران ها مانند شیوع ویروس کرونا از سال گذشته موجب مشکلاتی برای اجرای برنامه ها شد، در این زمینه نه تنها فعالیت شهرداری‌ها و شورای شهرها و روستاهای استان تعطیل نشد بلکه اقدام ارزشمندی در زمینه مهار این ویروس انجام دادند.

طالبی با اشاره به بهره برداری از مجموعه فرهنگی و گردشگری یادشده گفت: این مجموعه قابلیت استفاده و بهره مندی مردم دیگر نقاط استان را دارد، امید می رودکه اینگونه طرح ها در دیگر شهرستان‌های استان اجرا شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد هم گفت: امروز طرح های مدیریت شهری در اردکان، نیر تفت، یزد و  میبد به صورت همزمان افتتاح شد. 

محسن صادقیان افزود: ۲۵ طرح با ۷۹ میلیارد تومان هزینه در زمینه های فضای سبز، روکش آسفالت، زیرگذر و غیره به بهره برداری رسید. 

شهردار میبد هم با اشاره به مجموعه فرهنگی و  گردشگری و تفریحی یادشده گفت: در گذشته زمینی به مساحت ۱۷ هکتار به صورت پارک جنگلی از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در نظر گرفته شد که در مدت یکسال و با طراحی فضاهای متنوع برای استفاده شهروندان و مسافران و با ۶.۵ میلیارد تومان در سه فاز طراحی شد.

علیرضا نقوی افزود: در فاز اول پردیس تفریحی و ورزشی و زمین چمن مصنوعی و زمین های ورزشی مختلف، گذر نگاره‌ها ، نخستین مسیر پیاده راه با اقتباس از سیمای باستانی شهر میبد، نخستین مسیر دوچرخه سواری، سالن روباز ۲ منظوره مخصوص پیست اسکیت و اولین سالن سینما و آمفی تئاتر روباز استان به بهره برداری رسید. 
وی در خصوص تاثیرگذاری محیط های شهری بر رفتار شهروندان عنوان کرد: از ویژگی‌های فضاهای شهری تاثیرگذاری بر ادراک مردم و مخاطبان آن است که از این روی فضاهای شهری می بایستی همواره بستر رویدادهای مختلفی باشد و مدیران شهری با ایجاد فضاهای ایمن، خانواده محور و خلق رویدادهای مختلف، خاطره شیرین و لحظات ماندگاری برای شهروندان رقم بزنند.
استاندار یزد در ادامه سفر به میبد یک باب خانه بهداشت را در روستای حسن آباد و یک باب مدرسه را در «ده آباد» این شهرستان افتتاح کرد و افتتاح مرکز پایش فرسایش بادی از دیگر برنامه طالبی بود. 

برچسب‌ها افتتاح طرح طرح های عمرانی یزد محمدعلی طالبی شهرداری میبد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح طرح های عمرانی یزد افتتاح طرح طرح های عمرانی یزد محمدعلی طالبی شهرداری میبد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اخبار کنکور استاندار یزد شهرداری ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است

 زهره الهیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه سلامت شهر که در بوستان لاله برپا شده است، با بیان اینکه پایتخت در هفته سلامت رنگ و بوی سلامتی به‌خود گرفته است اظهار داشت: اجرای بیش از ۱۶۰۰ برنامه سلامت محور در مناطق مختلف تهران و تسهیل در دسترسی مردم به خدمات سلامت محور از اقدامات ارزشمندی است که در این هفته انجام شده است و امیدواریم این روند بیش از گذشته ادامه پیدا کند. 

الهیان با یادآوری اینکه نیازمند ارتقای سلامت در همه ابعاد آن در جامعه هستیم، ادامه داد: نباید سلامت را محدود و منحصر به سلامت جسم دانست. متاسفانه وزارت بهداشت سلامت را در این حوزه تعریف می‌کند و ما در مجلس به وزیر بهداشت درباره این موضوع و توجه بیشتر به ابعاد دیگر سلامت تذکر داده و خواستار آن هستیم که برای پیشگیری از بیماری‌ها به موضوع سلامت روان مانند جسم نیز توجه شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که رویکرد مجموعه‌مدیریت شهری در سه سال گذشته تا چه اندازه منطبق با نیاز‌های سلامت در ابعاد مختلف آن است، با تاکید بر اینکه شهرداری در حال پرکردن خلا فعالیت‌های مرتبط با سلامت روان شهروندان است گفت: خوشبختانه رویکرد مدیریت شهری و اداره کل سلامت شهرداری تهران در مسیر جبران خلا‌هایی است که در حوزه نشاط اجتماعی و پاسخ به مطالبات بر زمین مانده در حوزه سلامت روان و سلامت اجتماعی است. برگزاری رویداد‌هایی که اکنون‌در قالب سلامت شهر شاهد آن هستیم از جمله تلاش‌هایی است که در این مسیر شاهد آن هستیم. 

وی با اشاره به تاکید مقام‌معظم رهبری درباره مردمی کردن امور، موضوع مردمی سازی سلامت و مشارکت مردم در این حوزه را دارای اهمیت دانست و گفت: هر زمان که مردم در موضوعات مختلف وارد صحنه شوند، مقدار اثرگذاری برنامه‌ها در جامعه افزایش می‌یابد. حضور توام با نشاط و شادابی مردم در این نمایشگاه نمونه عینی از مشارکت پذیری مردم در این حوزه است چرا که قادر می‌شوند با ارتقای سطح سواد سلامت خود هم از خویش و هم از دیگران بهتر مراقبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است