Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:43:57 GMT

گشایش نشست سالانه کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۱۸۹۰

گشایش نشست سالانه کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین

نشست سالانه کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین با حضور رهبران حزب از جمله رئیس جمهور این کشور گشایش یافت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رادیو بین المللی چین، بعد از ظهر امروز پنجشنبه 14 اسفند (4 مارس) به وقت پکن، نشست سالانه کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین با حضور رهبران حزب و کشور از جمله شی جین پینگ گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وانگ یانگ رئیس کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین در گزارش کار در این نشست ضمن مرور کارهای کنفرانس مشورت سیاسی خلق در سال 2020، کارهای سال جاری را نیز اعلام کرد.

نشست امسال با حضور بیش از 2100 نفر از اعضای کنفرانس از احزاب، گروه ها، اقوام و محافل مختلف چین به مدت 7 روز ادامه خواهد یافت. 

شرکت کنندگان، گزارش کار کمیته دائمی کنفرانس مشورت سیاسی خلق و گزارش  وضعیت ارائه پیشنهادها را مطالعه و بررسی خواهند کرد و در نشست سالانه مجلس ملی نمایندگان خلق حضور خواهند یافت و گزارش کار دولت، چهاردهمین برنامه توسعه 5 ساله توسعه اقتصادی و اجتماعی و پیش نویس اهداف درازمدت سال 2035 را استماع و بررسی خواهند کرد.   

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین اخبار چین کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین نشست سالانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، امیرابراهیم رسولی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار می‌شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار می‌کند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی از آن‌ها و رفتارشان عبور می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس برای قدس در ترکیه
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت