Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بسته ورزشی خبرگزاری جمهوری اسلامی در چهاردهمین روز از اسفندماه، اخبار مختلفی را تهیه کرده است. با ما همراه باشید.

استقلال زیرنظر «مجیدی» تمرین کرد

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال با هدایت «فرهاد مجیدی» برگزار شد. اگر می‌خواهید بدانید در این تمرین چه اتفاقاتی افتاده، اینجا را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاپورتا: اگر در انتخابات پیروز نشوم، «مسی» بارسلونا را ترک خواهد کرد

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا ادعا می‌کند که اگر در انتخابات پیش‌رو پیروز نشود، «لیونل مسی» آبی‌اناری‌ها را ترک خواهد کرد. مشروح این خبر در این قسمت است.

پایان پرونده «بودیمیر» با پرسپولیس

مطالبات مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس پرداخت و پرونده آن مختومه می‌شود. متن کامل این خبر در اینجا قابل رویت است.

لژیونرهای والیبال ایران به فینال کاپ اروپا نرسیدند

تیم والیبال گرین‌یارد مازیک بلژیک با شکست در ست طلایی، از صعود به دیدار نهایی کاپ اروپا بازماند. مشروح این خبر در اینجا قابل مشاهده است.

مدیرعامل استقلال: با تمام وجود از «مجیدی» حمایت می‌کنم

مدیرعامل باشگاه استقلال در مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم، گفت: با تمام وجود از «فرهاد مجیدی» در راه قهرمانی حمایت می‌کنیم. مشروح این خبر در این قسمت است.

کشاورز: سال موفقی با راگا داشتم/ رییس فدراسیون به فوتسال توجه کند

سرمربی تیم فوتسال راگا تهران، گفت: همه چیز را که کنار هم می‌گذارم، از انتخاب خود راضی هستم چرا که فصل بسیار موفقی را با راگا تجربه کرده و نکات زیادی در اولین تجربه سرمربیگری در لیگ برتر آموختم. متن کامل این خبر را در اینجا ببینید.

زمان ششمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد

ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان روزهای ۱۷ تا ۲۷ اسفندماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شود. توضیحات تکمیلی این خبر در این قسمت قابل دیدن است.

انصراف «قربانی» از حضور در کادرفنی استقلال

پیشکسوت باشگاه استقلال از حضور در کادرفنی این تیم انصراف داد. متن کامل این خبر را در اینجا ببینید.

سفر «مغانلو» از پرتغال به مقصد پرسپولیس

مهاجم مدنظر باشگاه پرسپولیس امروز پرتغال را به مقصد ایران ترک کرده تا قرارداد خود را با این تیم نهایی کند. مشروح این خبر در اینجا قابل مشاهده است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال پرتغال لیونل مسی بودیمیر فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال خبرگزاری جمهوری اسلامی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال پرتغال لیونل مسی بودیمیر فرهاد مجیدی اخبار کنکور مشروح این خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

بیشتر بخوانید: آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229454 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • اولین پوست الکترونیکی قابل کشش در جهان
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران | بازگشت به خانه پدری
  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر