Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی شامگاه پنجشنبه در مصاحبه خبری پایانی سفر به آذربایجان غربی اظهار داشت: در این استان مسائل مختلفی اعم از بحث واحدهای تولیدی، پرونده‌های قضایی مطرح بود که باید مورد توجه بخش‌های مختلف قوه اجرایی و قضاییه کشور قرار می‌گرفت. 

وی بیان کرد: مجتمع فولاد ارومیه چند سالی است که به صورت راکد و غیر فعال مانده بود و ما پیش بینی کردیم تا ٢ ماه آینده تمام پرونده های اداری آن برطرف خواهد شد و البته بانک ها نیز موظف هستند اقدامات لازم را در جهت روی کار آمدن واحد های راکد و نیمه متوقف به کار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه باید بازارچه های مرزی و کارت های الکترونیکی مورد ساماندهی و بازنگری قرار بگیرند، گفت: مساله مرز و مرزنشینی و استفاده از ظرفیت آن یک وظیفه مهم است و باید بازارچه های مرزی ساماندهی بشوند تا فضای این بازارچه ها به فساد آلوده نشود.

رییسی بیان کرد: برخی از پروژه ها و پرونده‌های مطرح آذربایجان غربی از جمله معادن طلا مورد ارزیابی و بررسی کارشناسان قوه قضاییه قرار گرفته است و نتیجه نهایی آن نیز به حضور مردم اعلام خواهد شد.

وی مساله اشتغال زندانیان را یکی از فاکتور های کاهش جرایم دانست و ادامه داد: ایجاد شغل در فضای زندان می‌تواند در کاهش جرایم در سطح جامعه تاثیرگذار باشد.

وی گفت: بیش از ١٠ تیم امروز با مردم در ارتباط بودند تا پاسخگو و پیگیر مشکلات مردم عزیز آذربایجان غربی باشند.

به گزارش ایرنا، حجت  الاسلام رییسی شامگاه پنجشنبه ارومیه را به مقصد تهران ترک کرد.

برچسب‌ها دادگستری سید ابراهیم رییسی آذربایجان غربی ارومیه قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری سید ابراهیم رییسی آذربایجان غربی دادگستری سید ابراهیم رییسی آذربایجان غربی ارومیه قوه قضاییه اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته