Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:38:04 GMT

پیشتازی سپاهان در لیگ سابر و اپه بانوان

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۳۴۲۱

پیشتازی سپاهان در لیگ سابر و اپه بانوان

دور رفت رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی بانوان در اسلحه‌های سابر، اپه و فلوره دنبال شد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، دور رفت رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی چهارشنبه و پنجشنبه، 13 و14 اسفندماه در سالن شهید کلاهدوز تهران برگزار شد و در اسلحه سابر فولاد مبارکه سپاهان با شکست همه رقبای خود و کسب 12 امتیاز در جای نخست قرار گرفت، حمل ونقل الوند راه کوثر یزد با 10 امتیاز دوم شد و فولاد الیاژی یزد با 8 امتیاز جایگاه سوم را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 در دور رفت اسلحه اپه فولاد مبارکه سپاهان با 12 امتیاز اول شد، آکادمی آذربایجان شرقی با کسب 10 امتیاز در رده دوم ایستاد و آینده سازان اصفهان با کسب 6 امتیاز سوم شدند.

 

همچنین در اسلحه فلوره این تیم ذوب و فولاد اردکان بود که با 15 امتیاز در رده اول قرار گرفت، آکادمی آذربایجان شرقی با کسب 13 امتیاز دوم شد و سپاهانی‌ها با 11 امتیاز جلیگاه سوم را از آن خود کردند.

 

دور برگشت لیگ شمشیربازی بانوان هفته آینده با تعیین قهرمانان هر سه اسلحه در سالن شهید کلاهدوز تهران دنبال می‌شود.

شمشیربازی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شمشیربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

تیم ریکرو بانوان کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز 1926 را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز 1898 بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی