Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر، فارغ از نگاه‌های سیاسی و جناحی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم ، سید موسی حسینی کاشانی در آئین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اظهار داشت: این جشنواره در 5 دوره موفقیت‌های خوبی را پشت سر گذاشته است و در این میان یکی از ویژگی‌های مهم جشنواره ابوذر، خودجوش بودن و برگزاری با مشارکت اصحاب رسانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: این جشنواره در هیچ دوره‌ای به اعتبارات دولتی وابسته نشده است بلکه متناسب باروحیه بسیجی و جهادی برگزار می‌شود و علی‌رغم مضیقه‌ها و کمبودها انصافاً توانسته جای خود را در میان جشنواره‌های رسانه‌ای حرفه‌ای به‌خوبی باز کند.

وی تصریح کرد: هرچند در برگزاری جشنواره ابوذر، مشکلات مالی نیز وجود دارد، اما ازنظر کیفیت یکی از جشنواره‌های بسیار خوب است.

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم به کار خود پایان دادمراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اصفهان به روایت تصویرعکاس تسنیم برگزیده جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه شد

حسینی کاشانی بیان کرد: فارغ از مباحثی که در جشنواره‌های حرفه‌ای دنبال می‌شود، محتوا و مطالب خیلی اهمیت بالایی دارد و این از خصوصیات بارز جشنواره ابوذر است، ممکن است در جشنواره حرفه‌ای اولویت این نباشد که برای محتوا امتیاز بالایی در نظر گرفته شود اما در جشنواره ابوذر وزنه و محتوا بسیار سنگین است و این جشنواره را متمایز می‌کند.

وی عنوان کرد: همچنین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، فارغ از نگاه‌های سیاسی و جناحی برگزار می‌شود و هدف همه در آن، یکی است و جشنواره ابوذر، رسیدن به تراز رسانه انقلابی برای معرفی دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: جشنواره ابوذر می‌تواند جایگاهش را والاتر از این ببرد و روزبه‌روز شاهد این افتخارات باشیم، دراین‌باره کارهایی مختلف آموزشی و تخصصی، یک نگاه راهبردی برای تحقق اهداف دارد.

وی گفت: باید ظرفیت‌های مختلف را به کار بگیریم و به مسیر ادامه دهیم، امسال برنامه‌ها را به این سمت بردیم که کنگره شهدا به‌خوبی برگزار شود، خوشبختانه در موضوعات ایثار و فداکاری شهدا، آثار خوبی رسیده است.

حسینی کاشانی عنوان کرد: به نقطه‌ای رسیده‌ایم که خبرنگاران و اصحاب رسانه، برای این جشنواره به تولید اثر می‌پردازند و بسیاری از آثار، آرشیوی نبود.

وی بیان کرد: درواقع جریان سازی جشنواره به سمتی است که خبرنگار نگاهش به تولید محتوا در جشنواره متناسب با موضوعات است.

انتهای پیام/457/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره رسانه ای ابوذر جشنواره ابوذر فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان

به گزارش خبرگزاری صداسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز پیش از عزیمت به باکو و به منظور شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها، گفت: به این اجلاس به‌عنوان فرصتی برای بیان مواضع و انتقال نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران به نخبگان و مقامات شرکت‌کننده نگاه می‌کنیم.

اسماعیلی درباره اهداف سفر به آذربایجان و شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها افزود: از این سخنگاه برای بیان حقایق مختلف در حوزه فرهنگ اقلیت‌ها که محور گفتگو‌های امسال است، استفاده می‌کنیم و با توجه به وضع ناعادلانه در نظامات بین‌المللی، باید از هر فرصتی برای بیان حقایق و تنویر و آگاه‌سازی افکار عمومی استفاده کنیم.

وی همچنین گفت: در این اجلاس به عنوان فرصتی برای ارائه برنامه‌های خودمان و انتقال نگاه انقلاب اسلامی به دیگر کشور‌ها نگاه می‌کنیم و دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی، به‌عنوان یک راهکار جدی برای ایجاد بستر‌های لازم برای گسترش تعاملات دنبال می‌شود. ما در این راهبرد بیشتر معطوف به کشور‌های دوست و جهان اسلام به گفتگو‌های فرهنگی می‌پردازیم..

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در باکو از امروز تا جمعه ۱۴ اردیبهشت میزبان وزرای فرهنگ و شخصیت‌ها و مقامات سیاسی و فرهنگی کشور‌های مختلف جهان است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح بررسی می‌شود

پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین المللی مشارکت داشتند.

دیگر خبرها

  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان