Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، نخستین همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض الحسنه در کمیته امداد استان با حضور نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.   مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت هدف از برگزاری این همایش پاسداشت فرهنگ قرض الحسنه و سپرده گذاری خیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مبشری با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی و خودکفایی از محل صندوق امداد ولایت کمیته امداداستان به نیازمندان پرداخت شده است افزود: بخشی از این اعتبارات به همت کمیته امداد و بخشی نیز با سپرده گذاری خیران در این صندوق تامین شده است.   او گفت: ۸ هزار و ۳۹۸ نفر از مددجویان کمیته امداد و سایر نیازمندان از تسهیلات این صندوق بهره مند شده‌اند.   مبشری افزود: از ابتدای تاسیس این صندوق در استان ۱۰۲ هزار و ۱۸۷ پرونده افتتاح شده که مبلغ سپرده گذاری ۳۵ میلیارد و ۹۱ میلیون تومان بوده است.   مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بیان کرد: از خیران دعوت می‌شود با سپرده گذاری در صندوق قرً الحسنه امداد ولایت استان در زمینه کمک به نیازمندان یاریگر این نهاد باشند.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد قرض الحسنه سپرده گذاری کهگیلویه و بویراحمد سپرده گذاری کمیته امداد قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق