Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@10:51:51 GMT

شکست لیورپول مقابل چلسی در خانه

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۴۲۸۷

شکست لیورپول مقابل چلسی در خانه

لیورپول در دیداری خانگی مقابل چلسی با نتیجه ۱-۰ شکست خورد.

به گزارش مشرق؛ شاگردان یورگن کلوپ که در ۴ دیدار خانگی قبلی هم شکست خورده بودند، در دیدار امشب هم نمایش ناامیدکننده ای داشتند و در نهایت با تک گل میسون مونت مغلوب حریف لندنی شدند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه ۶، روی همکاری با محمد صلاح، این اندی رابرتسون بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج دقیقه بعد نوبت تیمو ورنر بود که اولین موقعیت جدی چلسی را روی دروازه میزبان ایجاد کند اما ضربه والی او از بالای دروازه آلیسون بکر به بیرون رفت.

برتری چلسی ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۱۶، روی ارسال سزار آسپلیکوئتا، باز هم ورنر صاحب موقعیت شد اما ضربه او چندان خطرناک نبود و آلیسون به راحتی آن را مهار کرد. حملات آبی ها ادامه داشت تا اینکه دردقیقه ۲۳، روی یک پاس به پشت مدافعان لیورپول، ورنر موفق شد با عبور از آلیسون، دروازه حریف را باز کند اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.

در دقیقه ۲۸، روی ارسال بلند صلاح به محوطه جریمه چلسی، مانه صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند و این فرصت عالی از دست رفت.

دو دقیقه بعد، روی پاس تیاگو، نوبت کورتیس جونز بود که شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه چلسی پیدا نکرد.

در دقایق پایانی نیمه اول این لیورپولی ها بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند اما این چلسی بود که در دقیقه ۴۲ به گل رسید. میسون مونت که در سمت راست محوطه جریمه لیورپول صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت عرضی، با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

تلاش قرمزها برای جبران گل خورده ثمری نداشت و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی، موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. تا اینکه در دقیقه ۵۴، چیزی نمانده بود که چلسی به گل برسد اما بعد از اینکه آلیسون ضربه چیلول را برگشت داد، رابرتسون با حضور به موقع، اجازه نداد ضربه حکیم زیاش روی توپ برگشتی تبدیل به گل دوم آبی ها بشود.

دو دقیقه بعد، ارسال خطرناک زیاش، می توانست ورنر را صاحب یک موقعیت خوب کند اما این مهاجم آلمانی نتوانست از این فرصت استفاده کند و آلیسون به راحتی توپ را مهار کرد.

در ادامه لیورپولی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه ۶۱، الکساندر آرنولد صاحب موقعیت شد اما ضربه او را رودیگر بلوکه کرد.

برتری لیورپول ادامه داشت اما به موقعیت گل خاصی منجر نمی شد. در دقیقه ۷۶، همکاری مونت و جورجینیو، ورنر را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او را آلیسون با واکنش به موقع دفع کرد.

در دقایق پایانی باز هم این بازیکنان لیورپول بودند که برای زدن گل تساوی تلاش زیادی به خرج دادند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان یک گل به سود چلسی به پایان رسید.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیورپول محمد صلاح الکساندر آرنولد جورجینیو تیمو ورنر چلسی لیگ برتر انگلیس صاحب موقعیت اما ضربه او

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان دو نیمه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و مس موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۷۳ - عرفان شهریاری)، سعید واسعی، محمدمهدی محبی (۱۰۷ - محمد اکبری) و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

در وقت‌های اضافه موقعیت‌های دو تیم به خصوص مس رفسنجان حاصلی به همراه نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. همچنین با این پیروزی، روند شکست ناپذیری محرم نویدکیا همراه با تیم مس حفظ شد.

کد خبر 6088703

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!