Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز یزدانپناه گفت: بیشترین درصد موارد مثبت تست pcr  در شهرستان کهگیلویه(٢٧ درصد)، گچساران( ٢٠ درصد) ،بویراحمد(١٦ درصد)، دنا (١٦ درصد) است که روند افزایشی بیماری در ۴ شهرستان بخصوص کهگیلویه نگران کننده  است و احتمالا وضعیت شهرستان کهگیلویه به زودی قرمز خواهد شد.

شهرستان  کهگیلویه بیشترین مراودات را با استان خوزستان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین فوتی کرونایی انگلیسی نیز در این شهرستان بود که وی نیز در سفر به استان خوزستان مبتلا شده بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با هشدار نسبت به شیوع ویروس کرونا در استان، در خصوص کمک به مردم زلزله زده سی سخت گفت: از همه تشکر می کنیم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ جان همه مردم کشور و مردم این شهر ،کسی به سی سخت نیرو اعزام نکند .

حسین کلانتری گفت: یکی از بهترین پزشکان ما به دلیل ویزیت یک بیمار کرونایی انگلیسی خود گرفتار این ویروس شد و متاسفانه  روز گذشته به عنوان شهید راه سلامت آسمانی شد.

استاندار با یادآوری وضعیت خطرناک شیوع کرونا ادامه داد : متاسفانه ویروس انگلیسی وارد استان شده و تلفات هم داده ایم..

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد : این ویروس بسیار خطرناک است و بنابر گفته متخصصان و همچنین شواهد بروز بیماری این ویروس می تواند به شدت کشنده باشد .

کلانتری گفت : خوزستان مرکز قرمز ویروس کرونای انگلیسی است اما مردم ما همچنان با این استان ارتباطات زیادی دارند که باید این مورد را رعایت کنند.

هم اکنون ۱۶۸ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۳۳ نفر مبتلای قطعی و ۱۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۵۱۵۳ مورد گزارش شده است.

از یک هزار و ۴۳۷  نمونه دریافت شده حدود ۱۰ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مربوط در کهگیلویه، بویراحمد ،گچساران ،دنا و بقیه در سایر شهرستان های استان هستند.

 وضعیت کرونایی استان در یک شرایط شکننده و ناپایدار قرار گرفته است که در صورت عدم رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات تبعات خطرناکی پیش روی مردم استان است

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه های علوم پزشکی حسین کلانتری خوزستان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه های علوم پزشکی حسین کلانتری خوزستان اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی