Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@08:22:25 GMT

دست در دست با امیر غفارمنش

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۵۰۲۰

دست در دست با امیر غفارمنش

برنامه «دست در دست» جمعه 15اسفندماه میزبان امیرغفارمنش بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون خواهد بود.

به گزارش برنا، «دست در دست» در بیست و دومین قسمت از شب‌نشینی زمستانی خود که جمعه شب به روال همیشگی بعد از گفتگوی ویژه خبری روانه آنتن خواهد شد؛ از امیر غفارمنش بازیگر آثار مختلف سینمایی و تلویزیونی میزبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفارمنش ایفای نقش در آثار بسیاری همچون «همسایه‌ها» حسن فتحی، «ساعت خوش» مهران مدیری، «سیب خنده» رضا عطاران، «خوش‌نشین‌ها» سعید آقاخانی، «پرانتز باز» کیومرث پوراحمد، «خانه‌ای روی آب» بهمن فرمان‌آرا و ... را در کارنامه خود دارد.

همچنین این برنامه در بخش دیگری از این شب‌نشینی میزبان کتایون نجفی‌زاده فوق تخصص بیماری‌های ریه وعضو انجمن اهدای عضو خواهد بود.

امین صرخه از گروه جهادی «سفیران سجاد (ع)» نیز دیگر مهمان این برنامه خواهد بود که به همراه دیگر اعضای این گروه جهادی به محرومیت زدایی( تامین نیاز های اولیه زندگی نیازمندان)، ایجاد اشتغال پایدار، پیگیری رفع مشکلات بیماران تحت پوشش ، بازسازی منازل،  کاشت ۴۲ هزار نهال و ... پرداخته‌اند.

گفتنی است «دست در دست» در ویژه برنامه فصل زمستانی خود تا کنون میزبان ایرج حریرچی، کیانوش جهانپور،رسول نجفیان، سیاوش طهمورث، امیر کاظمی، مهشید جوادی، فریبا متخصص،پوراندخت مهیمن، مسعود اسکویی، عذرا وکیلی، مرتضی امیری اسفندقه، مهران رجبی، عنایت بخشی، شهرام عبدلی، علیرضا بدیع، مریم سعادت، علیرضا مسعودی، حسن خلقت‌دوست و .. بوده و علاوه بر پرداختن به موضوعاتی مثل زمستان و تاثیرگذاری افراد در بزنگاه‌های اجتماعی و تاریخی به موضوع مهم همراهی افراد جامعه در جدیدترین میدان همدلی یعنی دوران  شیوع کرونا پرداخته و در این مسیر هم‌صحبت افرادی می‌شود که گام‌های موثری در یاری رساندن به همنوعان خود برداشته‌اند.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که جمعه  و شنبه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امیر غفارمنش دست در دست سفیران سجاد ع دست در دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد