Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه ضمن تاکید بر استفاده بیش از پیش از ظرفیت قانونی پایش زندانیان گفت: زندان جای قاچاقچیان مواد مخدر، سارقین مسلح و کسانی است که با اقدامات خود امنیت جامعه را مختل می‌کنند.

خبرگزاری میزان - جلسه شورای قضایی استان آذربایجان غربی با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه و تعدادی از معاونان و‌ روسای سازمان‌های تابعه دستگاه قضا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله رئیسی طی سخنانی در این جلسه بر استفاده بیش از پیش از ظرفیت قانونی پایش زندانیان تاکید کرد و گفت: زندان جای قاچاقچیان مواد مخدر، سارقین مسلح و کسانی است که با اقدامات خود امنیت جامعه را مختل می‌کنند.

رئیس قوه قضاییه همچنین رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی را مامور کرد تا به صورت ویژه رسیدگی به تقاضاهای مردم این استان که در جریان سفر مطرح شدند را در دستور کار خود قرار دهد.

«غلامحسین اسماعیلی» سخنگوی قوه قضاییه از جمع آوری ۴ هزار و ۵۰۰ نامه مردمی در جریان سفر آذربایجان غربی خبر داد و گفت: معاونان دستگاه قضا نیز ۴۰۰ ملاقات مردمی چهره به چهره در طول این سفر انجام دادند.

«محمد صاحبکار» معاون راهبردی قوه قضاییه نیز در این جلسه نتیجه گزارش هیئت قضایی ۲۷ نفره اعزامی به استان آذربایجان غربی و نقاط قوت و ضعف عملکرد دادگستری این استان را قرائت کرده و راهکارهایی  را در راستای بهبود عملکرد دادگستری آذربایجان غربی ارائه داد.

«علی اکبر گروسی» رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و روسای سازمان های تابعه دستگاه قضا در این استان نیز به بیان مسائل واحدهای قضایی آذربایجان غربی پرداختند.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد تعدادی قاضی به واحدهای قضایی شهرستان‌های آذربایجان غربی اضافه و اعتباراتی برای افزایش استفاده از دادرسی الکترونیکی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس قوه قضاییه سفر آذربایجان غریی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه رئیس قوه قضاییه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید

کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان در دیدار اعضای هیئت امنای ستاد دیه استان با رئیس کل دادگستری، گفت: به همت خوب خیرین استان سمنان از ابتدای سال تا کنون ۷ زندانی جرائم غیر عمد با بدهی ۳۰ میلیارد ریالی از زندان آزاد شده اند. 

مدیر کل زندان های استان سمنان و نائب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان با اشاره به اقدامات سال گذشته ستاد دیه استان سمنان، عنوان کرد: در سال گذشته ۱۱۶ نفر زندانی با بدهی بیش از ۵۰۰میلیارد ریالی و تنها با پرداخت ۵۳ میلیارد ریال کمک از سوی ستاد دیه و پیگیری جهت گذشت شکات و اعطای تسهیلات بانکی از زندان آزاد شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان در این نشست، افزود: اقدامات ستاد دیه استان سمنان در جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد بسیار قابل تقدیر است و امید است در آینده نیز این اقدامات پیشرفت داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه برخی استان ها موفقیت های چشمگیری در آزادی زندانیان داشته اند، تصریح کرد: باید با استفاده از تجارب این استان ها و همچنین بهره گرفتن از ظرفیت بیشتر صنعتگران و خیران استان در راستای کمک به آزادسازی زندانیان و کمک به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیز اقدامات شایسته ای صورت پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • رئیسی : غربی ها ، آفریقا را برای خودشان می‌خواهند اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی