Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، هر طرفی که علیه گزینه مقاومت در مواجهه با اشغالگری اقدام کند، «خائن» است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العالم» ، کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق پنجشنبه شب در بیانیه‌ای مخالفان گزینه مقاومت در برابر اشغالگری را خیانتکار خواند.

در این بیانیه آمده است: «هر طرفی که در برابر مسیر مقاومت و گزینه آن در مقابله با اشغالگری و اخراج اشغالگران ممانعت ایجاد کند، یک طرف خائن محسوب می شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق تأکید کرد که «عملیات مقاومت علیه اشغالگران همواره وجود داشته و باقی خواهد ماند».

در بیانیه این نهاد آمده است: «مقاومت عراق تصمیم مردم عراق است و تا آزادسازی عراق از لوث وجود اشغالگران ادامه خواهد داشت، حال هزینه آن هر چه که می‌خواهد باشد».

در ادامه بیانیه اعلام شده که «عملیات مقاومت هیئت‌های دیپماتیک را هدف قرار نخواهد داد، اما سلاح مقاومت همه اشغالگران و پایگاه‌های آنها در هر جای از خاک عراق که باشد، هدف قرار خواهد داد».

کمیته هماهنگی گفت که «مقاومت تقابل را تنها گزینه‌ای می‌داند که آزادی، عزت و سربلندی عراق را تضمین می کند».

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: اشغالگری مقاومت عراق کمیته هماهنگی مقاومت عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد

مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.   به گزارش بی بی سی، او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.   وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.   در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.   این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.   عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • عشایر فلسطینی طرح اشغالگران برای ایجاد هرج و مرج در غزه را خنثی کردند
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد