Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:15:33 GMT

اسکی‌باز زنجانی مقام نخست را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۶۱۱۱

اسکی‌باز زنجانی مقام نخست را کسب کرد

ایسنا/زنجان اسکی‌باز زنجانی در مسابقات اسکی آلپاین شهرنشینان در پیست اسکی توچال مقام اول را کسب کرد.

بنا به اعلام هیئت اسکی استان زنجان، حسین میرزایی ورزشکار زنجانی، موفق به تصاحب مدال طلا و کسب مقام اول مسابقات قهرمانی اسکی آلپاین شهرنشینان کشور در پیست اسکی توچال شد.

لازم به ذکر است که این مقام برای اولین‌بار توسط یک ورزشکار زنجانی در رشته ورزشی اسکی کسب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات اسکی آلپاین شهرنشینان قهرمانی کشور، روز ۱۳ اسفندماه به میزبانی تهران در پیست اسکی توچال برگزار شد.

این مسابقات در بخش مارپیچ بزرگ و با حضور ۱۲۰ شرکت‌کننده دختر و پسر در رده‌های سنی مختلف برگزار شد که شرکت‌کنندگان از بالای ۷ سال تا رده سنی بزرگسال بودند و حسین میرزایی در رده سنی ۱۶ تا ۲۰ سال در مسابقات حضور داشت.

در رقابت‌های اسکی آلپاین شهرنشینان جام فجر توچال در دوازده رده سنی برگزار و در مجموع ۳۶ مدال توزیع شد. بهترین زمان زیر ۱٢ سال توسط بردیا کیمیاگر ثبت شده و امیررضا ساوه‌شمشکی به عنوان کوچک‌ترین اسکی‌باز زیر ۶ سال این رقابت‌ها شناخته شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی زنجان اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات مرحله نخست جام جهانی تیروکمان در مرحله حذفی کمان ریکرو به میزبانی شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.   فائز محمدی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل نماینده اندونزی شکست خورد.   رضا شبانی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.   محمدحسین گلشنی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد.   صادق اشرفی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان رفت و با نتیجه ۷ بر یک شکست خورد.   مبینا فلاح در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کمانداری از کره جنوبی شد.   یسنا پورماهانی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد