Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:28:21 GMT

خطبه‌های نماز جمعه شهرستانهای خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۶۱۵۶

خطبه‌های نماز جمعه شهرستانهای خراسان رضوی

سبزوار- امام جمعه سبزوار گفت: نظارت بر قیمت کالاهای اساسی در آستانه شب عید از سوی نهادهای مسوول تشدید شود.

حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه‌های نماز جمعه سبزوار افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت و گشت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی و  اصناف در روزهای پایانی سال که خرید مردم بیشتر می شود نظارت بر قیمت‌ کالاهای اساسی را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در شرایطی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی از بخش تولید به ویژه تولید گوشت مرغ حمایت می شود شایسته نیست برخی واسطه‌گران در خلا نظارت‌ها مرغ را در بازار آزاد به فروش برسانند.

او با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری افزود: این هفته با شعار "عیدی برای همه" نامگذاری شده است از این رو خیران و نیکوکاران به کمک برای خانواده های نیازمند و محروم بشتابند.

گناباد- امام جمعه گناباد رفع و کاهش مشکلات کشور در زمینه های مختلف از جمله اقتصادی را نیازمند مدیریت و اقدام جهادی مسوولان دانست.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد افزود: دشمنان و عوامل آنها با بزرگ جلوه دادن مشکلات جامعه به دنبال ناامید کردن مردم برای حضور در انتخابات آینده هستند ولی به اهداف خود نمی رسند.

وی ادامه داد: برگزاری مجلس عروسی در برخی تالارهای گناباد در  شب وفات حضرت زینب (س) قلوب همه دوستداران اهل بیت (ع) را جریحه دار کرد.

و این مساله اهمیت احساس مسوولیت نسبت به امر به معروف و نهی از منکر را نشان داد و ثابت کرد اگر به این فریضه بهتر عمل کنیم شاهد چنین حرمت شکنی هایی نخواهیم بود.  

فریمان- امام جمعه فریمان هم با اشاره به جشن نیکوکاری از مردم خواست در این روزهای نزدیک سال نو، از کمک به نیازمندان غفلت نشود.

حجت الاسلام سید مهدی معلمی با اشاره به پرونده هسته‌ای ایران نیز گفت: دیروز اعلام شد که کشورهای اروپایی از صدور قطعنامه علیه ایران در شورای حکام آژانس، انصراف دادند و این یک عقب نشینی مهمی بود که در نتیجه مقاومت ملت شریف ما ایجاد شد.

وی افزود: موضع قاطع مقام معظم رهبری و همراهی مردم و مسوولان توطئه غرب برای سیاست هویج و چماق را نقش بر آب کرد و شاهد این بودیم که کشورهای اروپایی در شورای حکام عقب نشینی کردند و جرأت نکردند قطعنامه صادر کنند.

امام جمعه فریمان با اشاره به ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا از بیستم اسفند ماه هم گفت: توجه داشته باشیم که  انتخابات هر چه پُرشورتر و هر چه با اقبال عمومی مردم بیشتر همراه باشد، اثرات و منافعش برای کشور و برای خود مردم بیشتر خواهد بود. وقتی مردم در انتخابات شرکت کنند و شور انقلابی خودشان را نشان بدهند، این موجب امنیت کشور و پس زدنِ دشمنان می‌شود و طمع دشمن را در کشور کم می‌کند.

برچسب‌ها شورای حکام فریمان سبزوار گناباد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای حکام فریمان سبزوار شورای حکام فریمان سبزوار گناباد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اخبار کنکور امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی