Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گفت: در ابتدا با آذری مدیرعامل فولاد تماس گرفتم که او قویا اعلام کرد اجازه جدایی نکونام را نمی دهد.

خبرگزاری میزان - احمد مددی مدیر عامل باشگاه استقلال تهران در ارتباط تلفنی با برنامه تلویزیونی ورزش و مردم در خصوص تغییرات در کادر فنی آبی‌پوشان پایتخت و همچنین شرایط این تیم در ادامه فصل صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*از زحمات فکری و کادرفنی‌اش تشکر می‌کنیم. همه زحمت خود را کشیدند و آدم‌های قابل احترامی بودند؛ ولی فکر می‌کنم فوتبال روی بدش را به فکری و کاردش نشان داد. فوتبال در کنار روزهای شیرین، روزهای تلخ هم دارد.

* اولتیماتومی به فکری ندادیم. بعد از بازی مس رفسنجان فشار هواداران و نتایجی که باعث شد از صدر به رتبه سوم برسیم باعث شد کادرفنی سابق در فشار قرار بگیرد و استعفا بدهد.

*در جلسه هیئت مدیره پس از باعث و بررسی های فراوان به چند گزینه مربیگری استقلال رسیدیم. از طرف هیئت مدیره مامور شدم با گزینه های مطرح شده مذاکره کنم. ابتدا با آذری مدیرعامل فولاد تماس گرفتم که او قویا اعلام کرد اجازه جدایی نکونام را نمی دهد؛ ولی ظهر که با نکونام تماس گرفتم گفت اجازه بدهید با سعید آذری صحبت کنم تا نتیجه را به شما بگویم. همین طور با باشگاه گل‌گهر و قلعه نویی مذاکره کردیم. بعضی اعضای هیئت مدیره خواستند با ساکت الهامی هم مذاکره کنیم.

*ابتدا مذاکره با فرهاد مجیدی سخت شد ولی بعد تفاهم حاصل شد و به تیم خودشان ملحق شد. قرارداد او 2/5 ساله است.

*مجیدی در حال حاضر بهزاد غلامپور و فراز کمالوند را معرفی کرده است. دو دستیار دیگر هم معرفی کرده است که فردا برای عقد قرارداد به باشگاه می‌آیند.

*در مورد پیروز قربانی باشگاه سایپا و صادقی مربی سایپا مشکلی نداشتند؛ اما در مذکراتی که او با فرهاد مجیدی داشت از نظر فنی به تفاهم نرسیدند. شاید جایگاه که در کادرفنی داشت مورد تفاهمش نبود.

*ما با سختی پنجره را باز کردیم و به راحتی بسته شد. این به خاطر مطالبات بودروف پنجره بسته شده و از هوادارانی که دل در گروی استقلال دارند می خواهیم از نظر مالی کمک کنند و تلاش کنند این مشکل حل شود.

*مجیدی گفته که مهره های خوب زیادی دارد که می تواند استقلال را به موفقیت های خوبی برساند.

بیشتر بخوانید: نقش کمالوند در کادرفنی استقلال مشخص شد

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال احمد مددی فرهاد مجیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال احمد مددی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان