Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان با بیان اینکه ۱۰۳ دفتر ازدواج و طلاق به صورت برخط متصل به برنامه‌های ثبت‌اند گفت: طی ۱۱ماه امسال ۱۳هزار و ۷۷۷ واقعه ازدواج و۳ هزار و ۷۴۷ واقعه طلاق در استان ثبت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از  خرم‌آباد ، علی اکبر باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کل عرصه استان لرستان 2 هزار و 800 هکتار  است اظهار داشت: حدود  2 هزار و 200 هزار هکتار از کل عرصه لرستان  معادل 78درصد از اراضی استان اراضی ملی است که طی 11 ماه سال  740 هزار هکتار  مساحت  از اراضی ملی معادل 42 درصد در نقشه کاداستر تثبیت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به میزان تثبیت اراضی زراعی و سایر ارگان‌ها  افزود: طی 11 ماه امسال 8 هزار هکتار از اراضی زراعی استان  و حدود 20 هزار هکتار اراضی دولتی سایر دستگاه‌ها تثبیت شده است.  

مدیر کل ثبت اسناد و املاک لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در استان لرستان  103 دفتر ازدواج و طلاق  به صورت برخط متصل به برنامه‌های ثبت هستند عنوان کرد: طی 11ماه امسال 13 هزار و 777 واقعه ازدواج و3 هزار و 747 واقعه طلاق در استان ثبت شده  استکه نسبت تعداد طلاق به کل ازدواج‌های ثبت شده در استان لرستان 27.2 درصد است.

عبور از هفت‌خوان رستم برای ازدواج؛ مشکلات اقتصادی سن ازدواج را در لرستان بالا برده است13 هزار وام ازدواج به جوانان قزوینی پرداخت شد‌وام ازدواج در سال آینده افزایش یافت/وام 100 میلیونی برای زوج های جوان

وی با اشاره به اهمیت  اجرای اسناد رسمی در ثبت  اسناد استان گفت : طی  11 ماه امسال  حدود 5 هزار و 680 فقره  پرونده اجرا  اسناد رسمی در ثبت اسناد استان  تشکیل که نسبت به مدت مشابه  سال گذشته   33 درصد رشد  داشته است.

باقری تصریح کرد:  در استان لرستان تعداد 7 هزار و 622 فقره پرونده اجرا مختومه شده که نسبت به سال گذشته 385درصد رشد داشته و رتبه دوم  کشور را دارد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک لرستان خاطر نشان کرد: طی 11 ماهه امسال  سه هزار و 400 میلیارد تومان وصول معوقات بانک‌ها داشته‌ایم که نسبت به سال گذشته 266 درصد رشد داشته  است.

انتهای پیام/645/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان لرستان هزار هکتار ثبت اسناد ثبت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند

‌به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز جمعه در بازدید از کنکور سراسری در دانشگاه لرستان، اظهار داشت: ۶۳ درصد از داوطلبان کنکور استان امسال در گروه‌های آزمایشی ریاضی، علوم‌تجربی، علوم‌انسانی، هنر و زبان خارجی دختران هستند.

وی با اشاره به برگزاری دومین روز از برگزاری کنکور گفت: ۳۵ هزار و ۵۶۱ نفر در این استان برای کنکور سراسری امسال در حال رقابت هستند.

استاندار لرستان، افزود: ۶۳ درصد از این تعداد را در گروه‌های مختلف تحصیلی بانوان تشکیل می‌دهند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های دولتی استان حدود سه هزار نفر پذیرفته می‌شوند، افزود: امیدواریم نخبگان و دانشجویان بااستعداد لرستانی پس از کسب تحصیلات عالیه جذب شوند.

کد خبر 6089010

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • ۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران