Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون دو و میدانی گفت: مسابقات جام بین‌المللی امام رضا (ع) از ۱۸ تا ۲۳ فروردین در مشهد برگزار می‌شود و تاکنون ۱۱ کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، هاشم صیامی اظهار داشت: در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور تعداد تیم‌ها خیلی زیاد بود و نزدیک به ۵۰۰ ورزشکار و مربی در این رقابت‌ها شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل کرونا مجبور شدیم تا شرایط را سخت بگیریم و فدراسیون پزشکی ورزشی نیز مقداری از هزینه های تست پی‌سی‌آر را تقبل کرد و رعایت پروتکل‌ها زیر نظر این فدراسیون بود.

وی افزود: از آنجایی که مسابقات در فصل زمستان بود رکوردشکنی زیادی نداشتیم و تمام تلاش خود را برای کسب ورودی در المپیک گذاشته‌اند. حسن تفتیان در ۶۰ متر خیلی خوب دوید و رکورد ۶:۵۴ ثانیه را زد و بهترین رکورد سال خود را در این مسابقات ثبت کرد. ریحانه مبینی در پرش سه گام و مهسا میرزاطبیبی در پرش با نیزه رکوردهای خوبی زدند.

رییس فدراسیون دو و میدانی خاطرنشان کرد: رکورد ارشیا مصدقی در پرش با نیزه در رده نوجوانان بسیار خوب بود و وی با این این رکورد در آسیا حتما مدال می‌گیرد. در دوهای استقامت و نیمه استقامت هم رکوردهای خوبی داشتیم و باشگاه‌ها تا آن حد توقع در این مسابقات شرکت کردند. مهدی پیرجهان و شاهین مهردلان نیز رکورد خوبی در مسابقات داخل سالن زدند.

وی با اشاره به اینکه احسان حدادی اکنون در آمریکا زیر نظر مربی خود تمرین می‌کند، گفت: وی تا اردیبهشت در مسابقات این کشور حضور می‌یابد و بعد از آن در مسابقات جایزه بزرگ در اروپا شرکت می‌کند.

صیامی عنوان کرد: کار زنان برای کسب سهمیه بسیار دشوار است و ما بدنبال این هستیم تا در آسیا بروی سکو قرار بگیرند. هنوز تا رکورد و مدال مسابقات جهانی فاصله دارند. باید دانش مربیان مرد و بویژه زنان را بالا ببریم. هر چند استعدادهای خوبی را در بخش زنان شناسایی کردیم.

وی با بیان اینکه از فرزانه فصیحی ناامید نیستیم، اظهار داشت: در هر صورت فاصله زنان از مردان بسیار زیاد است. هر چند در رده نوجوانان، جوانان و پایه در بخش دختران شرایط بهتری داریم اما برای رسیدن به المپیک باید بیشتر کار کنیم.

رییس فدراسیون دو و میدانی تصریح کرد: مسابقات بین المللی جام امام رضا از ۱۸ تا ۲۳ فروردین در استادیوم امام رضا (ع) مشهد را برگزار می‌کنیم. ۱۱ کشور عراق، عمان، قطر، هند، ترکیه، پاکستان، افغانستان، قرقیزستان، ارمنستان و... اعلام آمادگی کردند و بدنبال این هستیم تا کشورهای اروپایی هم شرکت کنند اما به دلیل کرونا محدودیت‌هایی هم داریم.
   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی

نمایندگان المپیکی ایران در مرحله مقدماتی تفنگ بادی زنان نوزدهم و سی و ششم شدند و از رسیدن به فینال بازماندند.

به گزارش ایسنا، در چهارمین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو، دختران ایران در مرحله مقدماتی تفنگ بادی در کنار ۹۷ تیرانداز رقابت کردند اما از رسیدن به فینال این ماده بازماندند.

در پایان مرحله مقدماتی فاطمه امینی تیرانداز المپیکی با رکورد ۶۲۹.۸ در رده نوزدهم قرار گرفت. نجمه خدمتی با رکورد ۶۲۹.۵ در رده بیست و سوم ایستاد و شرمینه چهل‌امیرانی دیگر نماینده المپیکی ایران با رکورد ۶۲۸.۱ در رده سی و ششم ایستاد.

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو آذربایجان انجام می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

تاکنون نمایندگان ایران در هیچ ماده‌ای به فینال نرسیده‌اند. در تپانچه بادی هانیه رستمیان هجدهم، گلنوش سبقت‌اللهی پنجاه و هفتم و سجاد پورحسینی سی و سوم شدند. تیم ایران در میکس تپانچه (گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی) در رده بیست و چهارم وتیم‌های میکس تفنگ (شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام) نهم و تیم دیگر (فاطمه امینی و پوریا نوروزیان) سی و پنجم شدند. در تفنگ بادی امیرمحمد نکونام یازدهم، پوریا نوروزیان پنجاه و هشتم، نجمه خدمتی بیست و سوم، فاطمه امینی نوزدهم و شرمینه چهل‌امیرانی سی و ششم شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • تورم در دولت رئیسی چند؟ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد