Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برگزاری کنگره بین‌المللی میرزاکوچک جنگلی در سال ۱۴۰۰ گفت: مجاهدت‌های وی سرفصل جهانی در تاریخ مبارزات ملت‌ها است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در دیدار استاندار گیلان و روحانیون سپاه با وی با اشاره به صدمین سالگرد شهادت میرزاکوچک جنگلی اظهار داشت: فرایند کار برگزاری کنگره بین‌المللی صدمین سالگرد شهادت میرزاکوچک جنگلی گسترده است اما باید شخصیت وی به‌خوبی معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به ضرورت ایجاد دبیرخانه کنگره مذکور و حضور محققان و تحلیلگرانی از سراسر کشور در این دبیرخانه تصریح کرد: برگزاری این کنگره نیاز به برنامه‌ریزی یک ساله دارد و از اکنون باید برای آن برنامه‌ریزی شود.

آیت‌الله فلاحتی خاطرنشان کرد: دو شخصیت میرزا کوچک جنگلی و شهید مدرس در تاریخ معاصر ایران بسیار اثرگذار بودند و زمانی که روس‌ها و انگلیسی‌ها تصمیم بر تجزیه و محو ایران از تاریخ داشتند، شهید مدرس و میرزاکوچک جنگلی جانانه مقابل آنان ایستادند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: مسئولان بستر تذکر و مبارزه با فساد در سازمان‌ها را ایجاد کنندنماینده ولی‌فقیه در گیلان: معلمان حقوق واقعی خود را دریافت نمی‌کنندرزمندگان سایبری برای تبلیغ فرهنگ اسلامی در گیلان ساماندهی می‌شوند‌

امام جمعه رشت زندگی، مبارزات و مجاهدت‌های میرزاکوچک جنگلی را یک سرفصل جهانی در تاریخ مبارزات ملت‌ها دانست و بیان کرد: ساز و کارهای لازم برای برگزاری کنگره از اکنون باید پیش‌بینی شود و تا  زمان مقرر مشکلی برای اجرای برنامه نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امروز مبارزات میرزاکوچک جنگلی در ترم‌ها و دروس دانشگاهی دانشگاه‌های دیگر کشورها همچون لبنان تدریس می‌شود خاطرنشان کرد: نقش و حضور مجاهدتی میرزای گیلانی در جبهه مقاومت و ملت‌های پیرامون از جمله عراق، سوریه، لبنان و یمن دیده می‌شود.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: با توجه به اینکه نهضت و حرکت میرزای گیلانی یک حرکت جهانی بوده لذا بنده نیز معتقدم که کنگره صدمین سالگرد شهادت این شخصیت باید سال آینده به‌صورت بین‌المللی برگزار شود.

استاندار گیلان نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت پیش‌بینی شرایط و محیط برگزاری کنگره میرزا کوچک جنگلی اظهار داشت: با برگزاری این کنگره به‌صورت بین‌المللی می‌بایست سخنرانانی از کشورهای مختلف دعوت شوند و شرایط و محیط برگزاری آن از اکنون پیش‌بینی کنیم.

ارسلان زارع با بیان اینکه این کنگره می‌تواند 3 روز باشد خاطرنشان کرد: اگر سال آینده در آستانه صدمین سالگرد شهادت میرزاکوچک جنگلی در شرایط کرونایی باشیم لذا بخشی از کنگره را می‌توان به‌صورت ویدیو کنفرانس برگزار کرد.

وی تصریح کرد: تصمیمات لازم باید از اکنون گرفته شود و مشکلی برای بودجه کنگره نداریم و اگر قرار باشد که به صورت ملی برگزار شود می‌توانیم بودجه آن را مصوب کنیم و به‌لحاظ قانونی مشکلی از این بابت نداریم.

سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان نیز در این دیدار اظهار داشت: کنگره صدمین سالگرد شهادت میرزاکوچک جنگلی با هر شکلی که‌ برگزار شود، سپاه قادر به اجرای آن است و به کمک دست‌اندرکاران برنامه خواهد آمد.

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: در آستانه صدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی قرار داریم. با توجه به اینکه گنکره صدمین سالگرد شهادت میرزاکوچک جنگلی یک برنامه ملی است باید یک فراخوان عمومی در سطح ملی داده شود و ایده‌ها در سطح ملی جمع‌آوری و اجرایی شود.

به گزارش تسنیم، در جریان این نشست تعدادی از مسئولان و مدیران کل‌ دستگاه اجرایی هر کدام پیشنهادات خود را  پیرامون برگزاری این کنگره و شکل برگزاری آن مطرح کردند.

انتهای پیام/612/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میرزاکوچک جنگلی برگزاری کنگره ولی فقیه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه گل و گیاه همزمان با هفته فرهنگی اصفهان با محوریت گل و گیاه، گیاهان دارویی و صنایع دستی از امروز (پنجشنبه) در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار می‌شود.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دومین نمایشگاهی که در سال ١٤٠٣ برگزار خواهد شد، نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی، سوغات با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور است.

وی افزود: این نمایشگاه با محوریت موضوعاتی از قبیل گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی و سوغات برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه از ششم تا دهم اردیبهشت همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ١٥ تا ٢١ در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار خواهد شد.

طحانیان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مکان نمایشگاه بین‌المللی روشن دشت با نمایشگاه واقع در پل شهرستان حدود شش کیلومتر فاصله مکانی دارد، تمهیداتی برای سهولت در تردد بازدید کنندگان با شرکت مسافربری اسنپ به عمل آمده است.

وی افزود: طبق تفاهم نامه انجام شده با شرکت اسنپ یک کد تخفیف برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است، همچنین با شرکت واحد اتوبوسرانی برای تسهیل در خدمات‌رسانی به بازدید کنندگان تمهیداتی انجام شده است.

کد خبر 747705

دیگر خبرها

  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود