Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:52:52 GMT

استقبال عبدیان از مجیدی با دسته گل (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۷۵۹۱

استقبال عبدیان از مجیدی با دسته گل (عکس)

مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال که گفته می شد با مجیدی اختلافاتی دارد، در تمرین امروز آبی پوشان حضور پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین جلسه تمرینی آبی پوشان برای برگزاری دیدار حساس فردا مقابل فولاد، در زمین نفت تهرانسر برگزار شد و استقلالی ها زیر نظر فرهاد مجیدی نکات فنی را مرور کردند.


مهدی عبدیان عضو هیات مدیره استقلال که پیش از این گفته می شد با فرهاد مجیدی اختلافاتی دارد، با یک دسته گل به سراغ مجیدی رفت تا نشان دهد این دو اختلافی با یکدیگر ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدیان در ادامه و در طول تمرین امروز حضور داشت و نظاره‌گر کار آبی‌ها بود.

 


در این جلسه تمرینی داریوش شجاعیان به صورت اختصاصی کار کرد. همچنین صالح مصطفوی و بهزاد نوشادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی این تیم به بازیکنان معارفه شدند.


بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن و کارهای سرعتی، به فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم سبز و بنفش زیر نظر کادرفنی مشغول شدند.


مهدی‌ مهدی‌پور به دلیل سرما خوردگی در این تمرین غایب بود. او جهت اطمینان از وضعیتش، تست کرونا داده که جواب آن منفی بوده است.

 


سعید مهری بازیکن جدید استقلال در تمرین امروز حضور داشت اما به دلیل باز نشدن پنجره نقل و انتقالات این تیم به اردو نرفت. تیم فوتبال استقلال بعد از پایان تمرین امروز راهی هتل شد تا اردوی پیش از بازی با فولاد را برگزار کند.


استقلال و فولاد فردا شنبه و از چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر، در استادیوم آزادی از ساعت 17:30 به مصاف هم خواهند رفت.

فرهاد مجیدی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال تهران تمرین امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال تعطیل شد

با تصمیم کادرفنی استقلال تمرین فردای این تیم تعطیل شد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی به برتری رسید تا همچنان صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر باشد.

بازیکنان استقلال امروز به تمرین ریکاوری پرداختند و با تصمیم کادرفنی این تیم فردا را به استراحت خواهند پرداخت.

دور جدید تمرینات استقلال برای دیدار برابر فولاد از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد! هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!

دیگر خبرها

  • گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران