Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام باقری ارومی گفت: کانون های مساجد باید با حضور پررنگ و پرمحتوا در فضای مجازی نیازهای فرهنگی قشر جوان را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم، حجت الاسلام «محمدجواد باقری ارومی» در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی این بخش با تسلیت شهادت حضرت امام موسی الکاظم(ع) و تبریک عید مبعث پیامبر اکرم(ص) به بیان فضائل این گوهرهای آسمانی و گرامیداشت این مناسبت های ماه رجب پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اسالم با اشاره به ۱۵ اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی گفت: منطقه ما بارها و بارها از تخریب جنگل و منابع طبیعی در جریان سیل و آتش سوزی آسیب دیده است و حفظ و نگهداری این ثروت خدادادی به خوبی برای مردم منطقه مشهود و ملموس است.

 

وی تصریح کرد: تخریب جنگل و منابع طبیعی تحت هیچ شرایطی و به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

 

حجت الاسلام باقری ارومی با گرامیداشت ۱۸ اسفند ماه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد به نقش مهم این کانون ها در تربیت و هدایت نوجونان و جونان اشاره  کرد و گفت: امروز و در شرایط خاص کرونایی که جوانان از برنامه های متنوع و تأثیرگذار کانون های فرهنگی هنری مساجد محروم هستند، کانون ها باید با حضور پررنگ و پرمحتوا در فضای مجازی نیازهای فرهنگی قشر جوان را برطرف کنند.

 

خطیب نماز جمعه اسالم با اشاره به حملات اخیر آمریکا به مواضع مقاومت و منسوب به جمهوری اسلامی در مرزهای سوریه و عراق،اظهارکرد: این اقدامات ایالات متحده پیام روشنی از سوی بایدن دارد که برای ایالات متحده آمریکا همیشه گزینه نظامی علیه جمهوری اسلامی روی میز است و این نشان از ذات و سرشت ایران ستیزی آمریکا دارد.

 

وی اضافه کرد: پیام دیگر این اقدام به رژیم صهیونیستی و گروهک های تروریستی در منطقه جهت حمایت و پشتیبانی از آنان بود.

 

امام جمعه اسالم در مورد هدف قرار گرفتن کشتی صهیونیستی در دریای عمان گفت: این حادثه به رژیم صهیونیستی و حاکمان عرب منطقه که به صهیونیست ها خوش خدمتی می کنند نشان داد جبهه مقاومت در هرجا که بتواند به رژیم صهیونیستی ضربه خواهد زد.

 

حجت الاسلام باقری ارومی با بیان اینکه حضور صهیونیست ها در منطقه نه تنها باعث امنیت منطقه و برخی حاکمان مرتجع عرب منطقه نخواهد شد بلکه موجب ناامنی و بروز حوادث اینچنینی می شود، خاطرنشان کرد: این اتفاق نشانه ضعف رژیم صهیونیستی و از بین رفتن هیمنه پوشالی شکست ناپذیری آن است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضعف رژیم صهیونیستی اسالم خطبه نماز جمعه رژیم صهیونیستی باقری ارومی حجت الاسلام کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ناجی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص دهه کرامت اظهار کرد: سال‌های گذشته ستاد دهه کرامت با مسؤولیت ستاد کانون‌های مساجد اجرا می‌شده و دو سالی است که با ابلاغ وزارت کشور و شورای هماهنگی مرکز، مسؤولیت تشکیل ستاد دهه کرامت به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واگذار شده است که دبیر آن ستاد کانون‌های مساجد است.

وی ادامه داد: دستورالعمل‌هایی برای دستگاه‌ها تدوین شده است و دستورالعمل‌های دریافتی از تهران نیز بومی‌سازی و استانی شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: روز آغاز دهه کرامت، مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر است که باید با توجه به اجرای طرح نور، فضای ایجابی و اقناع سازی در جامعه به موازات فضای سلبی و قضائی مورد توجه ویژه تمامی دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: از همه دستگاه‌ها خواسته شده برای جایگاه زنان در اسلام و حوزه عفاف و حجاب برنامه‌های تبیینی برگزار کنند و چه بهتر به نام حضرت معصومه (س) و در جشن‌ها این اتفاق بیافتد و ضمن برگزاری جشن این آگاهی‌بخشی نیز رقم بخورد.

ناجی با بیان اینکه هر اداره کل در شهرستان، زیر مجموعه‌ای دارد، گفت: مسوول تشکیل ستاد دهه کرامت شهرستان‌ها، مدیران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند و دبیری ستاد در برخی شهرستان‌هایی که ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را ندارند با اداره ارشاد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به رسانه و فضای مجازی به عنوان دیگر محورهای اساسی مورد تأکید در دهه کرامت، تصریح کرد: دو مورد مردمی‌سازی که به معنای تقویت هیئات مذهبی و استفاده از ظرفیت مساجد، بسیج و مردم از جمله نخبگان، اساتید دانشگاه است به همراه نشاط اجتماعی از مطالبات مقام معظم رهبری است باید در دهه کرامت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6092856

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی