Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور رفت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (جمعه) با برگزاری دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

به گزارش  برنا؛ مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال با پیروزی سه بر صفر فولاد سیرجان مقابل فولاد مبارکه سپاهان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان محمدرضا تندروان در اولین بازی خود در مرحله نیمه‌نهایی درحالی میهمان سپاهان بودند که موفق شدند در سه ست متوالی با ثبت امتیازهای 25 بر 20 در ست‌های اول و دوم و کسب امتیاز 28 بر 26 در ست سوم، پیروز میدان باشند.

در این بازی تیم فولاد مبارکه سپاهان در مجموع 66 پوئن شامل 36 امتیاز حمله، 7 امتیاز دفاع، 1 امتیاز سرویس و 22 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل تیم فولاد سیرجان هم 78 پوئن شامل 46 امتیاز حمله، 6 امتیاز دفاع، 5 امتیاز سرویس و 21 امتیاز از اشتباهات بازیکنان سپاهان کسب کرد.

صابر کاظمی بازیکن تیم فولاد سیرجان با کسب 23 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و کیاوش حیدری هم با کسب 12 پوئن، بهترین بازیکن تیم سپاهان بود.

در مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان نیز تیم فولاد سیرجان در هفته‌های یازدهم و بیست‌وهشتم با نتایج سه بر صفر و سه بر یک، نماینده اصفهان را شکست داد و برد امروز، سومین پیروزی سیرجانی‌ها در سال 99 مقابل فولاد مبارکه سپاهان محسوب می‌شود.

دیدار دو تیم در مدت زمان یک ساعت و 40 انجام شد. در ست سوم بازی سهند اله‌وردیان بازیکن شماره 9  سپاهان و رحمان داودی بازیکن شماره 11 سیرجان کارت زرد دریافت کردند.

محمدرضا درفش کاویان و مرتضی حسن‌علایی به عنوان داور اول و دوم قضاوت بازی را برعهده داشتند. محسن ترابی و مسعود قاری هم تیم نظارت داوری و فنی باز را تشکیل دادند.

در دیگر دیدار دور رفت مرحله نیمه نهایی و از ساعت 17 امروز، تیم‌های شهرداری ارومیه و لبنیات هراز آمل به مصاف یکدیگر خواهندرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال فولاد مبارکه سپاهان فولادسیرجان مرحله نیمه نهایی فولاد سیرجان تیم فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال