Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: 22 بیمار بدحال کرونایی در بیست و چهارساعت گذشته در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

  به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین; پیمان نامدار در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونا در استان اظهارداشت: در بیست و چهارساعت گذشته 37 بیمار جدید در بیمارستانهای استان بستری شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین تعداد موارد قطعی ابتلا به 115 نفر رسیده و 22 بیمار با علائم حاد تنفسی هم در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

نامدار یادآورشد: در این مدت متاسفانه 3 بیمار نیز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 34 بیمار هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی گفت: در حال حاضر 202 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری شده اند.

نامدار اضافه کرد: تعداد بستری های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا تاکنون به 18 هزار و 142 نفر رسیده و تعداد فوتی ها نیز یک هزار و 322 نفر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد: تعداد موارد قطعی مبتلا به کرونا در استان تا امروز به 32 هزار و 144 نفر و تعداد افراد محتمل و مشکوک به 11 هزار و 593 نفر رسیده است.

وی گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 15 هزار و 206 نفر از بیمارستانهای استان ترخیص شده اند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علوم پزشکی قزوین استان قزوین شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام بانک مرکزی، در اسفندماه سال گذشته، بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار فقره چک به ارزشی بیش از ۶,۱۱۱ هزار میلیارد ریال وصول شده است.

در ماه مورد گزارش، استان تهران با سهم بیش از ۴۹ درصدی، بیشترین ارزش چک‌های مبادله‌شده را داشت که این میزان به لحاظ تعدادی نیز بیش از ۳۲ درصد چک‌ها را شامل می‌شد. استان‌های اصفهان و خراسان رضوی نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

همچنین بیشترین نسبت تعداد چک‌های وصولی به مبادله‌ای در استان‌های گیلان، خوزستان و کرمانشاه بوده است. از لحاظ ارزشی نیز بیشترین نسبت چک‌های وصولی در استان‌های البرز، خوزستان و گیلان بوده است.

طی اسفندماه ۱۴۰۲، ۹۱.۳ درصد از کل چک‌های مبادله‌شده در سامانه چکاوک وصول شده است. این نسبت از نظر مبلغی نیز معادل ۸۸.۳ درصد است.

کد خبر 6094845

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • قصه فراق از تحصیل
  • حس خوب حمایت
  • چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد