Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: دنبال شعار دادن نیستیم، با کار و تلاش بی‌نهایت می‌خواهیم شایستگی‌های خودمان را به اثبات برسانیم. بازیکنان تراکتور به خودباوری لازم رسیدند و کادر فنی نیز به این بازیکنان ایمان کامل دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید عبداللهی در کنفرانس خبری قبل از بازی با نساجی، اظهار کرد: نیمکت تیم تراکتور پس از سال‌ها به یک مربی بومی سپرده شده و همه می‌دانند که رسول خطیبی چه تعصبی نسبت به تراکتور دارد، این مربی فرزند آذربایجان است و امیدوارم با حمایت باشگاه و هواداران در شهر خودش موفق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دنبال شعار دادن نیستیم، با کار و تلاش بی‌نهایت می‌خواهیم شایستگی‌های خودمان را به اثبات برسانیم. بازیکنان تراکتور به خودباوری لازم رسیدند و کادر فنی نیز به این بازیکنان ایمان کامل دارد، بهترین بازیکنان ایران در تیم تراکتور هستند و فقط باید بیشتر تلاش کنند. در دیدار مقابل نساجی نیز برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم، بازیکنان تراکتور باید با تمام وجود برای موفقیت این تیم تلاش کنند و امیدوارم با بهره‌گیری از زمان اندکی که بین مسابقات وجود دارد، آمادگی تیم‌مان را بالا ببریم.

کد خبر 479283

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی تراکتور تبریز تراکتور سرمربی تراکتور رسول خطیبی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال

تماشاگران تیم تراکتور تبریز علیه مربی و بازیکن تیم استقلال شعار دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه)، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز به میدان رفته است، در ورزشگاه یادگار امام (ره) حاضر شده است تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کند.

پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!

هواداران تراکتور با مشاهده وی، شروع به تشویق بازیکن سابق تیم خود کردند.

تماشاگران تیم تراکتور تبریز شعارهایی علیه مهدی هاشمی‌نسب و پیمان بابایی مربی و بازیکن تیم استقلال سر دادند. بابایی سابقه بازی در تراکتور را در کارنامه دارد.

هواداران تیم تبریزی در این مسابقه از مواد دودزا استفاده کردند و در ورزشگاه یادگار امام (ره)، تصاویری از بزرگان تاریخ آذربایجان شرقی مانند ستارخان، استاد محمد حسین شهریار و شهید مهدی باکری را به نمایش درآوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری
  • هاشمی‌نسب: قهرمان شویم یا نشویم به استقلال افتخار می‌کنیم
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند