Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:53:26 GMT

عراق هم مجوز توزیع واکسن روسی کرونا را صادر کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۸۳۸۱

عراق هم مجوز توزیع واکسن روسی کرونا را صادر کرد

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که واکسن "اسپوتنیک وی" Sputnik V در کشور عراق نیز به ثبت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) روز پنجشنبه در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که واکسن "اسپوتنیک وی" Sputnik V روسیه در عراق ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در این بیانیه مطبوعاتی آمده است: صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه تصویب واکسن روسی اسپوتنیک وی علیه ویروس کرونا را توسط وزارت بهداشت جمهوری عراق اعلام کرد.

بر اساس این بیانیه، عراق به چهل و پنجمین کشور جهان تبدیل شد که واکسن Sputnik V را به ثبت رسانده است. این واکسن تحت روش صدور مجوز برای استفاده اضطراری ثبت شده است.

واکسن Sputnik V در حال حاضر از نظر تعداد مجوزات دریافتی از سوی سازمان های ناظر دولتی در میان سه واکسن اول جهان قرار دارد.

افزایش علاقه‌مندی به واکسن اسپوتنیک روسیه در آفریقا و اروپاواکسن اسپوتنیک روسیه در ازبکستان و گابن نیز تأیید شد

اثربخشی این واکسن در برابر ویروس کرونا 91.6 درصد است که با انتشار داده ها در نشریه Lancet یکی از قدیمی ترین مجلات پزشکی در جهان ، تأیید می شود.

به گفته صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، واکسن اسپتونیک یکی از تنها سه دارو در جهان است که بیش از 90 درصد اثربخشی دارد. این واکسن محافظت کامل در برابر موارد شدید بیماری ویروس کرونا را نیز فراهم می کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟

ایران و روسیه با همکاری یکدیگر در جستجوی روش‌های جدید برای تسویه حساب‌های تجاری هستند.

به گزارش ایسنا، یکی از راهکارهای پیشنهادی، استفاده از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و دارایی‌های مالی دیجیتال است که محسن رحیمی، وابسته بازرگانی سفارت ایران در مصاحبه با رسانه‌های روسی به آن اشاره کرد.

رحیمی تاکید کرد: استفاده از روبل‌ دیجیتال و ریال‌ دیجیتال می‌تواند فرآیندهای تجاری بین دو کشور را ساده‌تر و به کاهش تاثیر تحریم‌های موجود کمک کند.

او در اواخر ماه آوریل از برنامه‌های ایران برای راه‌اندازی پروژه آزمایشی با هدف پذیرش کارت‌های پرداخت میر روسی خبر داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پرداخت‌ های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته