Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@02:10:05 GMT

تعرفه‌های انتخاباتی امنیت بسیار بالا دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۸۶۳۰

تعرفه‌های انتخاباتی امنیت بسیار بالا دارد

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان این که تعرفه‌های انتخاباتی با امنیت بسیار بالا تهیه شده است، تاکید کرد: هیچ نوع جعلی در تعرفه‌های انتخاباتی ممکن نیست.

جمال عرف در حاشیه بازدید از چاپ تعرفه‌های انتخاباتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آن چیزی که برای ما مهم بود این بود که تعرفه‌ها با امنیت بسیار بالا تهیه شود و مردم مطمئن باشند هیچ نوع جعلی صورت نخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرف خاطر نشان کرد: از همه مولفه‌های امنیت‌ساز در تعرفه‌ها استفاده شده است هم از حیث رنگ‌ها و هم از حیث فاکتور‌های امنیتی در خود تعرفه این کار‌ها به خوبی انجام شده است.

وی تاکید کرد: احتمالا تا پایان اسفند ماه چاپ تعرفه‌ها تمام خواهد شد و از ابتدای سال آینده با هماهنگی ناظرین اعم از شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی تعرفه‌ها را به استان‌ها را منتقل خواهیم کرد و در اختیار حوزه‌ها و بعد از آن در اختیار شعب قرار خواهد گرفت.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تعرفه های انتخاباتی تعرفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس جوهری افزود: در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک ۲ داوطلب برای یک کرسی مجلس به رقابت خواهند پرداخت.

وی یاد آور شد:انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیکی خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد | انتخابات در این ۸ حوزه تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌ها برگزار می‌شود؟
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • سابقه نامزدهای انتخابی را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • سابقه نامزدتان را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر