Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@23:42:13 GMT

مادر بهاره رهنما چطور بازیگر شد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۸۹۴۰

مادر بهاره رهنما چطور بازیگر شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پروین قائم مقامی می‌گوید: «ورود من به بازیگری بیشتر برای ایجاد تغییر در روند زندگی‌ام و از تنهایی درآمدن بود. اما حالا واقعا به بازیگری علاقه دارم و به عنوان یک علاقه و حرفه به آن نگاه می‌کنم. دوست دارم فرصتش فراهم شود تا بتوانم در نقش‌های مختلف و متفاوت ظاهر شوم.»

او درباره بازی در نقش‌های طنز توضیح داد: «خودم دوست دارم نقش‌های جدی را هم تجربه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال، به عنوان یک بازیگر دوست دارم توانایی‌های خودم را محک بزنم. با این حال، از نقش‌های طنز هم ناراضی نیستم و آن‌ها را دوست دارم. هر نقشی لطف خودش را دارد و این را هم باید در نظر داشته باشید که بازی در نقش‌های کمدی در مقایسه با رُل‌های جدی خیلی سخت‌تر است و پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد.»

متن کامل حرف‌های قائم مقامی را در «گفت‌وگو با مادر مهربان، ولی کمی عصبی و شلوغ تلویزیون» بخوانید. 

۵۸۵۸

کد خبر 1492758

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران بهاره رهنما دوست دارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی  گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم
  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • مشاغل بهاره در تهران قدیم | کاهگل‌مالی و یخ‌فروشی
  • محبت یک کشش روانی است یا امر اختیاری؟
  • توصیه عجیب بهرام بیضایی به بهاره رهنما
  • یک برنامه رادیویی مرا به زندگی برگرداند
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • محبت‌های ما محدود به چیزهایی است که نوعی شناخت از آن‌ها داریم