Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری ارومیه با شکست لبنیات هراز آمل به فینال لیگ برتر والیبال نزدیک تر شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، مصاف جذاب شهرداری ارومیه و لبنیات هراز آمل در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به سود قرمزپوشان ارومیه‌ای همراه بود.

شهرداری ارومیه در این بازی شروع خوبی داشت و در نهایت به سختی با نتیجه ۳ بر ۲ حریف خود را شکست داد تا برای رسیدن به فینال یک برد دیگر نیاز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو ست نخست بازی ۲۹ بر ۲۷ و ۳۰ بر ۲۸ به سود شهرداری ارومیه و دو ست سوم و چهارم ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ به سود لبنیات هراز آمل پایان یافت تا ست پنجم نتیجه این بازی را رقم بزند.

سرانجام در ست پنجم بازی تیم شهرداری ارومیه  با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسید تا از این ماراتن سربلند بیرون بیاید.

محمدطاهر وادی، سعید مصطفی‌وند، مسعود غلامی، قاسم کارخانه، میثم صالحی، پوریا یلی، محمدرضا حضرتپور ترکیب اولیه شهرداری ارومیه و شهروز همایون‌فر، علی رمضانی، امین علوی، فرهاد قائمی،  محمدکاظم غفاری، عادل غلامی و عبدالرضا علیزاده ترکیب اولیه هراز آمل را تشکیل می‌دادند.

میثم صالحی بازیکن شهرداری ارومیه بهترین بازیکن میدان و شهروز همایون‌فر بهترین بازیکن هراز آمل شناخته شد ضمن اینکه فرهاد قائمی بازیکن هراز آمل در ست پنجم بدلیل آسیب‌دیدگی زمین بازی را ترک کرد.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی میهمان ویژه این دیدار بود.

دیدار دوم دو تیم یکشنبه برگزار خواهدشد و تیم شهرداری ارومیه در صورت برد راهی فینال خواهدشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه میثم صالحی محمدمهدی شهریاری آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی لیگ برتر والیبال ایران تیم والیبال لبنیات هراز آمل لبنیات هراز آمل شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!

ایتنا - شرکت های مخابراتی و فناوری ژاپن در حال آزمایش نسل جدید اینترنت پرسرعت موسوم به 6G هستند که گفته می شود می تواند ۵۰۰ برابر سریع‌تر از اینترنت 5G باشد.
اپراتور مخابراتی ان.تی.تی و شرکت های دوکومو، ان.ای.سی و فوجیتسو با همکاری یکدیگر، موفق به توسعه یک دستگاه آزمایشی 6G شده‌اند که می‌تواند داده‌ها را با سرعت باور نکردنی ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه انتقال دهد.

این سرعت نزدیک به ۱۰ برابر اوج سرعت نسل پنجم اینترنت یا 5G و حدود ۵۰۰ برابر سریع تر از متوسط سرعت دریافتی یک گوشی هوشمند 5G است.

به طور مثال، با این سرعت می توان معادل ۸ تا ۹ فیلم سینمایی با کیفیت متوسط نتفلیکس را در هر ثانیه دریافت یا ارسال کرد!

تیم تحقیقاتی ژاپنی برای دستیابی به این موفقیت، از باندهای فرکانس بسیار بالای ۱۰۰ تا ۳۰۰ گیگاهرتزی استفاده کرده‌اند. این امر باعث افزایش چشمگیر ظرفیت و پهنای باند در مقایسه با نسل‌های قبلی اینترنت شده است.

کارشناسان معتقدند چنین سرعت انتقال داده باورنکردنی می تواند در زمینه های مختلفی از جمله دریافت ویدیوهای با کیفیت بالا، مدیریت ارتباطات بین خودروهای خودران و حتی برقراری ارتباط با دستگاه های فضایی موثر واقع شود.

 

سرعت ۱۰۰ گیگابیتی 6G نه تنها دستاورد شگفت‌انگیزی در زمینه انتقال داده است، بلکه از نظر افزایش ظرفیت شبکه نیز یک گام به جلو محسوب می شود. این بدان معنا است که تعداد بیشتری دستگاه می‌توانند همزمان به اینترنت متصل شوند.

البته باید توجه داشت که سرعت های گزارش شده حداکثری هستند و رسیدن به چنین سرعت هایی در محیط‌های واقعی نیازمند زیرساخت های پیشرفته سخت افزاری و نرم افزاری است.

اما به گفته متخصصان، با گذشت زمان و توسعه فناوری، ابعاد و هزینه های فناوری 6G نیز کاهش خواهد یافت و استفاده گسترده از آن امکان پذیر می شود.

دیگر خبرها

  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)