Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@13:48:51 GMT

صبحانه مناسب چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۹۳۶۷

صبحانه مناسب چیست؟

غلات صبحانه با شیر بسیار کربوهیدرات دارد که سطح شکر خون را بالا می‌برد و معمولاٌ اکثریت ما به سرعت می‌خواهیم غذا بخوریم و در صبح در ساعات اولیه کاری رنج می‌بریم و به خواب می‌رویم، احساس گرسنگی می‌کنیم، یا دل‌درد داریم که غلات صبحانه می‌تواند علت آن باشد. اما مصرف غلات سبوس‌دار مشکلی ندارد.

به گزارش برنا؛ النا سولوماتینا (متخصص تغذیه در روسیه) غلات صبحانه از گندم و غلات فوری را برای صبحانه مناسب نمی‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متخصص تغذیه گفت غلات صبحانه با شیر بسیار کربوهیدرات دارد که سطح شکر خون را بالا می‌برد و معمولاٌ اکثریت ما به سرعت می‌خواهیم غذا بخوریم و در صبح در ساعات اولیه کاری رنج می‌بریم و به خواب می‌رویم، احساس گرسنگی می‌کنیم، یا دل‌درد داریم که غلات صبحانه می‌تواند علت آن باشد. اما مصرف غلات سبوس‌دار مشکلی ندارد.

سولوماتینا توصیه کرد نان تست با مربا نیز نخورید، زیرا این باعث افزایش کربوهیدرات در لوزالمعده می‌شود.

از آب میوه‌های تازه به عنوان وعده نخست صبح استفاده نکنید، زیرا این مواد با معده خالی، حاوی مقدار زیادی اسید‌های آلی هستند.

سولوماتینا در ادامه گفت مصرف محصولات ذکرشده به طور منظم توصیه نمی‌شود.

او توصیه کرد موسلی یا غلات صبحانه را با دقت انتخاب کنید: غلات آماده صبحانه اغلب ارزان و بی‌کیفیت هستند. بهتر است خودتان در منزل از جو پرک استفاده کنید و به آن مقداری دانه و مغز و میوه‌های خشک اضافه کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تغذیه صبحانه غلات صبحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی به کشاورزان، گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی به کشاورزان توصیه شده که برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی و احتمال بارش تگرگ ،گندم و غلات را به نقاط امن حمل کنند.

رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و بارش تگرگ در نقاط مستعد از جمله مخاطرات تشدید فعالیت این سامانه بارشی خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی به کشاورزان، گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • لزوم مبارزه با بیماری زنگ زرد را در مزارع گندم و جو
  • بهترین زمان برای مسواک زدن / چند بار در روز مسواک بزنیم؟
  • طرز تهیه سوپ شیر؛ پرطرفدارترین پیش غذای مجلسی (فیلم)
  • سبزی‌های بی‌نظیر برای کنترل قند خون
  • مبارزه علیه سن مادر در ۱۸ هزار هکتار از مزارع رزن
  • خوراکی‌هایی که بهتر است با معده خالی خورده نشوند
  • وعده صبحانه را با این مواد غذایی شروع کنید
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟