Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه "بیش از ۶هزار و ۸۰۰ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در استان بیکار هستند" گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایجاد صنایع تبدیلی در لرستان به رفع بیکاری استان کمک کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد،حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی شامگاه جمعه در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور که در بیت امام جمعه خرم‌آباد انجام گرفت با بیان اینکه "امام راحل با دنبال کردن مسیر ائمه و معصومین جریان با نفوذ فرهنگی سالم دینی و مذهبی در ایران اسلامی ایجاد کردند" اظهار داشت: جریان  با نفوذ فرهنگی سالم دینی و مذهبی در ایران در دل سختی‌ها ایجاد شد و با بیشتر شدن مشکلات و سختی‌ها میزان سلامت این جریان فرهنگی و دینی بیشتر و از ناخالصی‌ها پاک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به طور یقین در جریان بانفوذ فرهنگی سالم دینی و مذهبی؛ افرادی شهید و تبعید شدند و به زندان افتادند ولی این جریان تا پیروزی انقلاب اسلامی ادامه پیدا کرد و نقشه‌های 250 ساله نظام سلطه نقش برآب شدند ولی نظام سلطه با تحمیل  جنگ، فتنه، آشوب و  تحریم کوتاه نیامد.

دشمن نمی‌خواهد نظام جمهوری اسلامی به امکانات رفع مشکل بیکاری دست یابدامام جمعه خرم‌آباد: مردم استان لرستان از بیکاری و تورم رنج می‌برند

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مردم استان لرستان از صبح‌دم انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها حضور داشتند و با تقدیم 6 هزار و 300 شهید همواره وفاداری خود را نسبت به انقلاب اسلامی ثابت کردند.

وی بیان کرد: تیزبینی امام راحل با تشکیل کمیته امداد و  بنیاد شهید و همچنین رسیدگی به وضعیت  عاطفی و مسائل معیشتی و اشتغال  خانواده‌های شهدا کار خود را انجام دادند و امروز ما باید این مسیر را با قدرت و قوت با برنامه، فکر و طرح ادامه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در ماه‌های گذشته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با خبر خوش ایجاد مسکن و اشتغال برای ایثارگران به استان آمدند و تفاهم نامه‌ای در این زمینه با استانداری لرستان منعقد شد ولی با گذشت چند ماه در این رابطه اقدام اساسی انجام نشده این در حالی است که  بیش از 6 هزار و 800 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در استان بیکار هستند.

وی تصریح کرد: مردم  استان لرستان با داشتن ظرفیت‌های  فراوان آب،گیاهان دارویی، حبوبات، شیلات،گردشگری، باغات ولی همواره  بالاترین نرخ تورم و بیکاری و همچنین  عدم رونق کسب و کار رنج می‌برند؛ در همین راستا انتظار داریم  بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایجاد صنایع تبدیلی در استان می‌تواند  به رفع بیکاری استان کمک کند.

انتهای پیام/645/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: با همکاری دولت و مجلس رشد قابل قبولی در پرداختی بنیاد شهید به خانواده‌های ایثارگر اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: بعد از ۱۰ سال مسئله تامین ارز برای خرید تجهیزات پزشکی برای ایثارگران و جانبازان که سال‌ها در گیر و دارهای اداری سرگردان بود، به نتیجه رسید. در این سال‌ها از ثبت سفارش و اجازه واردات تجهیزات پزشکی مورد نیاز جانبازان و ایثارگران که مشابه داخلی داشت، جلوگیری می‌شد و ما مجبور به واردات چمدانی این تجهیزات که در داخل هم یافت نمی‌شد، بودیم.

رییس بنیاد شهید ادامه داد: خوشبختانه وزارتخانه‌های بهداشت و صمت مجوزهای لازم را به بنیاد دادند. در جدول تخصیص منابع ارزی نیز برای واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان از ارز ترجیحی استفاده خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • (ویدیو) توضیحات وزیرارشاد درخصوص ایجاد شهر جهانی صنایع خلاق
  • خبر خوش واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • برگزاری نشست تخصصی شاهنامه خوانی بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان در سال ۱۴۰۳
  • معاون وزیر صمت:نامه ارزی صنایع منتسب به جریان تورم‌ساز است
  • انرژی و کارگر را با دلار ۱۵هزار تومانی دریافت میکنند اما ارز را میخواهند ۶۰هزار تومان بفروشند
  • بیش از ۹۰ درصد از درخواست‌های مردم در حوزه اشتغال است
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان