Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:33:34 GMT

۲۵ نفر در یک مراسم ترحیم در باغملک کرونایی شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۹۵۶۹

۲۵ نفر در یک مراسم ترحیم در باغملک کرونایی شدند

ابراهیم سپاس زاده جمعه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باوجود تاکید فراوان به خانواده متوفیان، برخی‌ نفرات همچنان نسبت به برگزاری مراسم شلوغ ترحیم اقدام می‌کنند.

وی افزود: چندی پیش با فوت یک نفر در بخش صیدون، با وجود جلسات مختلف و تاکید بر عدم برگزاری مراسم عزا، خانواده وی اقدام به برگزاری مراسم ترحیم و سایر مراسم مرتبط با درگذشت این مرحوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار صیدون تصریح کرد: با گذشت چند روز از این مراسم، تست کرونای ۲۵ نفر از شرکت‌کنندگان مثبت اعلام شد تا یک فاجعه به وقوع بپیوندد.

وی در ادامه گفت: تعدادی از این مبتلایان در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار دارند و بقیه نیز در قرنطینه خانگی دوران نقاهت خود را سپری می‌کنند.

سپاس زاده با درخواست از مردم برای عدم حضور در مراسم و تجمعات تاکید کرد: متاسفانه هشدارهای ما جدی گرفته نمی‌شود و مردم همچنان مشتاقانه در مراسم مختلف حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: در یک ماهه گذشته ۱۰۰ نفر در بخش صیدون به کرونا مبتلا شدند که یک نفر از آنها تاکنون جان خود را از دست داده است.

صیدون یکی از بخش‌های سه‌گانه شهرستان باغملک در شرق خوزستان واقع شده است.

برچسب‌ها کرونا خوزستان باغملک صیدون پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا خوزستان باغملک کرونا خوزستان باغملک صیدون اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی

در پایان رقابت های کشتی فرنگی جام تختی،‌ استاندار خوزستان در مراسم اهدای مدال و کاپ نفرات و تیم‌های برتر حاضر شد.

به گزارش ایسنا، رقابت های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز با قهرمانی ایران به پایان رسید و تیم های ارمنستان و سوریه نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

حسینی محراب استاندار کشتی دوست خوزستان نیز در مراسم اهدای مدال و کاپ به نفرات و تیم های برتر جام تختی حاضر شد.

رمضان جمالپور رییس هیات کشتی خوزستان نیز با هدف حمایت از کشتی گیران ملی پوش این استان، از کشتی گیران خوزستانی که در رقابت های آسیایی به مدال های طلا، نقره و برنز رسیدند به ترتیب مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال، ۲۵۰ میلیون ریال و ۱۵۰ میلیون ریال اهدا کرد.

سعید اسماعیلی در ۶۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم دو کشتی گیر خوزستانی بودند که در رقابت های قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شدند،‌ پویا دادمرز در ۵۵ و رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز به مدال نقره رسیدند و ایمان محمدی نیز دیگر فرنگی کار خوزستانی بود که در وزن ۶۳ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

حمبد بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم حاضر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد