Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@12:23:39 GMT

پیش بازی یوونتوس - لاتزیو؛ بند بازی روی تار مو

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۹۷۰۵

پیش بازی یوونتوس - لاتزیو؛ بند بازی روی تار مو

آغاز هفته مرگ و زندگی برای آندره آ پیرلو؛ سرنوشت فصل می تواند طی چهار روز برای بیانکونری مشخص شود و فردا، آغاز این راه است

در هفته بیست و ششم فصل 21-2020 سری آ ایتالیا، تیم های یوونتوس و لاتزیو مقابل یکدیگر قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی یوونتوس و لاتزیو:

اطلاعات بازی یوونتوس و لاتزیو تاریخ برگزاری: شنبه، 16 اسفند 1399 (6 مارس 2020) ساعت برگزاری: 23:15 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم آلیانتس، تورین بررسی وضعیت تیم های یوونتوس و لاتزیو یوونتوس، چهار روز بسیار حساس و تعیین کننده را پیش رو دارد؛ بازی با لاتزیو و پورتو، می تواند سرنوشت فصل آن ها را تعیین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
یوونتوس که این روزها روی فرم صد درصد نیست و غایبان مهمی دارد و بازیکنانش خسته اند، باید به مصاف لاتزیویی برود که طی فصول اخیر همواره برایش دردسرساز بوده است. لاتزیو، سهمیه اروپایی و به خصوص لیگ قهرمانان اروپا می خواهد و آن ها تا همین الان هم به اندازه کافی امتیاز از دست داده اند؛ این یعنی تیم سیمونه اینزاگی برای گرفتن امتیاز به تورین می رود. از سوی دیگر آندره آ پیرلو خوب می داند اگر تیمش می خواهد تا روزهای پایانی شانسی برای قهرمانی داشته باشد، باید فقط و فقط بازی های آتی را ببرد و هرگونه لغزش، می تواند امیدهای آن ها برای دهمین قهرمانی متوالی اسکودتو را نابود سازد. یوونتوس می خواهد با پیروزی مقابل لاتزیو، ضمن ماندن در کورس قهرمانی سری آ، با روحیه ای خوب به مصاف پورتو در تورین برود؛ دیداری که برای آن ها بسیار حساس است و بیانکونری نمی خواهد مثل فصل گذشته، خیلی زود از لیگ قهرمانان اروپا کنار برود. 

کنفرانس خبری سرمربی یوونتوس

آندره آ پیرلو: تمام بازی های یوونتوس تعیین کننده اند؛ امیدواریم آرتور به پورتو برسد ترکیب احتمالی یوونتوس و لاتزیو (اسکای ایتالیا)

یوونتوس (2-4-4): شزنی | کوادرادو، دمیرال، دنیلو، الکس ساندرو | کیه زا، مک کنی، رابیو، برناردسکی | کولوسفسکی، کریستیانو رونالدو

لاتزیو (2-5-3): رینا | پاتریک، هوت، آچربی | آکپا آکپرو، میلینکوویچ ساویچ، لوکاس لیوا، لوئیس آلبرتو، ماروشیچ | خواکین کوریا، ایموبیله

غایبان یوونتوس و لاتزیو

یوونتوس: جورجو کیه لینی، ماتیاس دلیخت، آرتور ملو، پائولو دیبالا (مصدوم) رودریگو بنتانکور (ابتلا به کرونا)

لاتزیو: لوئیز فلیپه، استفان رادو، مانوئل لاتزاری (مصدوم)

جایگاه یوونتوس و لاتزیو در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 3 یوونتوس 14 7 3 48 20 28 49 7 لاتزیو 13 4 7 38 32 6 43 رویارویی های پیشین یوونتوس و لاتزیو

 

در شش دیدار اخیر دو تیم، سه پیروزی سهم یوونتوس و دو پیروزی سهم لاتزیو بوده است بهترین بازیکنان یوونتوس و لاتزیو از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز یوونتوس کریستیانو رونالدو (7.75) کریستیانو رونالدو (20) آلوارو موراتا (7) لاتزیو سرگی میلینکوویچ ساویچ (7.4) چیرو ایموبیله (14) سرگی میلینکوویچ ساویچ (7) نکات آماری بازی یوونتوس و لاتزیو یوونتوس در 6 دیدار خانگی اخیرش در سری آ پیروز شده است یوونتوس در 4 دیدار خانگی اخیرش در سری آ کلین شیت کرده است یوونتوس در 6 دیدار خانگی اخیرش حداقل 2 گل به رقبا زده است پیش بینی هواسکورد

یوونتوس 1-1 لاتزیو

اخبار داغ 

پرسپولیس دوباره تهدید شد؛ پنجره باز شود، شکایت می کنم! فرهاد مجیدی 6 بازیکن را از تمرین استقلال کنار گذاشت دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت موتور سواری زلاتان در ایتالیا | هوادار میلان با موتور زلاتان را به جشنواره موسیقی رساند حبیب بزرگ ترین ترس زندگی کریس رونالدو را فاش کرد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر در استادیوم پرنس محمد بن فهد به مصاف میزبان خود الخلیج رفت که این بازی با تک گل لاپورت به سود یاران رونالدو به پایان رسید.

در این مسابقه، تیم میزبان توانست خیلی زود و در دقیقه پنج به گل برسد. روی یک پاس در عمق، محمد شریف با داوید اوسپینا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او با عبور از گلر النصر وارد دروازه شد که به دلیل حضور این بازیکن در شرایط آفساید، گل او مردود اعلام شد.

ویدئو: 331241

دقایقی بعد نوبت به رونالدو بود تا یک گل مردود به ثمر برساند. او روی یک پاس در عمق با سنگربان الخلیج تک به تک شد و توانست او را از سر راه بردارد و ضربه اش را به گل تبدیل کند ولی به دلیل حضور فوق ستاره پرتغالی در آفساید، این گل رد شد.

رونالدو در دقیقه 62 فرصت گلزنی داشت. پاس در عمق بروزوویچ در موقعیت تک به تک به کاپیتان النصر رسید که ضربه او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

حملات النصر بالاخره در دقیقه 68 به بار نشست. این تیم صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال بروزوویچ به روی دروازه با ضربه سر آیمریک لاپورت وارد دروازه شد تا زردپوشان شهر ریاض به گل نخست بازی دست پیدا کنند.

در نهایت حملات دو تیم به گل ختم نشد تا النصر بتواند در یک دیدار سخت خارج از خانه با یک گل برنده از زمین خارج شده و با یک بازی بیشتر، فاصله اش با الهلال را به عدد 9 برساند.

دیگر خبرها

  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان