Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@03:36:46 GMT

سرمربی بارسلونا به دنبال برد رئال در دربی

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۰۱۴۵

سرمربی بارسلونا به دنبال برد رئال در دربی

رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی فردا (شنبه) شاگردانش در خانه اوساسونا در هفته بیست‌و‌ششم لالیگا، به حساس‌ترین بازی این هفته از رقابت‌ها میان دو تیم همشهری رئال و اتلتیکومادرید اشاره داشت و ابراز امیدواری کرد که رئال بتواند بر اتلتیکو غلبه کند.

اتلتیکومادرید در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت به بارسلونا، با پنج امتیاز بیشتر نسبت به این تیم صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که رئال مادرید با تعداد بازی برابر با بارسایی‌‌ها تنها به صرف تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رده سوم قرار دارد. به همین دلیل کومان امیدوار است که در مصاف یکشنبه شب دو همشهری مادریدی، تیم سفیدپوش بتواند روخی‌بلانکو را ورزشگاه مترو پولیتانو شکست دهد.

کومان با اشاره به دربی مادرید، اهمیت کسب پیروزی مقابل اوساسونا را دو چندان دانست و به خبرنگاران گفت: این یک بازی مهم است. یکشنبه اتلتیکومادرید مقابل رئال بازی می‌کند و در آن بازی یکی از آنها یا هر دوی آنها امتیاز از دست خواهند داد. هر یک از این دو حالت رخ دهد، به نفع ما نیست، چون این یک تضاد بزرگ است. ما اول از همه باید روی بازی خودمان تمرکز داشته باشیم. باید این بازی را ببریم. در مورد دربی هم بهترین نتیجه برای ما این است که تیم اول جدول ببازد.

کومان در پاسخ به این سؤال که آیا او با نتایجی که تا الان با بارسلونا کسب کرده توانسته است نظر هیئت مدیره باشگاه را برای ابقای به‌عنوان سرمربی تیم در فصل آینده جلب کند، اظهار داشت: این مسئله در دستان من نیست. من یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارم. خوشبختانه تا دو سه روز دیگر رئیس جدید باشگاه مشخص می‌شود و ما می‌توانیم درباره این موضوع صحبت کنیم. من روی کسب پیروزی با تیمم تمرکز دارم و می‌خواهم برای آن یک جام کسب کنم. مابقی چیزها در کنترل من نیست. تیم ما اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد، اما باید ثبات داشته باشیم. ما باید روی کاری که انجام می‌دهیم، تمرکز کنیم. برای بازی برگشت مقابل پاری‌سن‌ژرمن (در لیگ قهرمانان) نتایجی که اخیراً کسب کرده‌ایم، روحیه تیم را بالا برده است. البته آن بازی روز چهارشنبه است. ما ابتدا باید مقابل اوساسونا بازی کنیم. درباره بازی برابر پاری‌سن‌ژرمن هم روز قبل از آن حرف خواهیم زد.

سرمربی هلندی بارسلونا درباره اینکه از میان سه نامزد انتخابات ریاست باشگاه ترجیح می‌دهد کدامیک از آنها پیروز شوند، تصریح کرد: برای من فرقی ندارد که کدامیک از آنها پیروز شوند. هر سه آنها کمپین‌های انتخاباتی خوبی داشته‌اند. من هیچکدام از آنها را به دیگری ترجیح نمی‌دهم. خوشبختانه این اعضا هستند که تصمیم می‌گیرند کدامیک از آنها انتخاب شوند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند علی انصاریان رونالد کومان بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ

هواداران رئال مادرید امیدوار به ادامه آمار درخشان آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ هستند.

طرفداری | شش برد و سه تساوی حاصل رویارویی کارلو آنچلوتی با دو تیم میلان و رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ بوده است.

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در استادیوم آلیانتس آرنا پایان یافت تا سرنوشت تیم صعودکننده به بازی پایانی چمپیونز لیگ در برنابئو و مادرید مشخص شود. اما نکته حائز اهمیت در جدال دو تیم صاحب سبک و پرافتخار فوتبال اروپا، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بود؛ کارلو آنچلوتی.

کارلو آنچلوتی آمار بسیار درخشانی مقابل بایرن مونیخ دارد و او تا به حال مقابل باواریایی‌ها شکست نخورده است. دیدار امشب دو تیم در واقع نهمین رویارویی سرمربی کهنه‌کار سابق میلان و فعلی رئال مادرید بود که او در این 9 بازی به 6 برد و 3 تساوی دست یافته و بازی برگشت رئال و بایرن، دهمین رویارویی او با مونیخی‌ها خواهد بود.

آمار درخشان آنچلوتی در مقابل بایرن مونیخ و شکست‌ناپذیری کارلتو مقابل این تیم سرشناس آلمانی، امیدهای رئال مادرید و هواداران این تیم را برای بازی برگشت در برنابئو افزایش داده است. هواداران لوس بلانکوس امیدوار به این آمار فوق‌العاده می‌خواهند سرمربی ایتالیایی در دهمین رویارویی هم به رکورد درخشان‌اش ادامه دهد.

آمار کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ آمار درخشان کارلتو مقابل بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند