Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@17:39:34 GMT

آمار مبتلایان به ویروس کرونا به تفکیک تیم های سری آ

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۰۲۳۵

یک سال از شیوع ویروس کرونا در ایتالیا می گذرد. سال گذشته در همین روزها بود که لیگ های معتبر اروپایی از جمله سری آ به دلیل شیوع ویروس کرونا برای چند ماه به حالت تعلیق درآمد. طی یک سال اخیر تست کرونای 163 سرمربی یا بازیکن در سری آ مثبت اعلام شده است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در تیم های ایتالیایی (سرمربی و بازیکن) جنوا: 18 مورد تورینو: 15 مورد آاس رم: 14 مورد کالیاری: 13 مورد میلان: 12 مورد آتالانتا: 10 مورد
اینتر: 10 مورد یوونتوس: 9 مورد
اسپتزیا: 9 مورد فیورنتینا: 8 مورد
سمپدوریا: 8 مورد ناپولی: 7 مورد ساسولو: 6 مورد
پارما: 6 مورد بنونتو: 5 مورد لاتزیو: 4 مورد *
هلاس ورونا: 4 مورد بولونیا: 3 مورد کروتونه: 2 مورد اودینزه: 0 مورد

* لاتزیو در طول یک هفته از ابتلای چندین عضو باشگاه خود به ویروس کرونا خبر داد اما هرگز اسامی آنها اعلام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

پرسپولیس دوباره تهدید شد؛ پنجره باز شود، شکایت می کنم! فرهاد مجیدی 6 بازیکن را از تمرین استقلال کنار گذاشت دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت موتور سواری زلاتان در ایتالیا | هوادار میلان با موتور زلاتان را به جشنواره موسیقی رساند حبیب بزرگ ترین ترس زندگی کریس رونالدو را فاش کرد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ آاک آتن بعد از برد ارزشمند مقابل پاناتینایکوس باید فردا (یکشنبه) به دیدار پائوک تسالونیکی برود و در صورت پیروزی به یک‌قدمی قهرمانی می‌رسد.

بیشتر بخوانید: همه ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس را دیدند جز سرمربی!

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228586 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • اینفوگرافیک آمار داوطلبان کنکور به تفکیک استانها