Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@14:22:00 GMT

هدیه نیم میلیون یورویی در حساب فدراسیون فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۰۴۶۶

آفتاب‌‌نیوز :

اخیرا هم پس ماه‌ها پیگیری حقوقی و تلاش‌های بسیار زیاد برای پیدا کردن راه حل قانونی دریافت پول با توجه به تحریم‌های بانکی، باشگاه برایتون در ایمیلی رسمی تاکید کرده مبلغ ۵۷۳ هزار دلار از حساب آن‌ها خارج شده و ظرف چند روز آینده به فدراسیون فوتبال می‌رسد.

این درآمدزایی قابل توجه با پیگیری رسمی، ولی خرسندی و علی ملیح زاده، دو کارگزار نقل و انتقالاتی و حقوقی با موفقیت در سیستم «مکانیزم مشارکت» به نتیجه رسیده و قطعا در این وضعیت بد اقتصادی کمک بزرگی به فدراسیون فوتبال که حساب هایش خالی از پول است می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مکانیزم مشارکت چیست؟

در کنار مقررات فیفا در خصوص شرایط دریافت حق آموزش از سوی باشگاه‌های آموزش دهنده بازیکن، مقررات مشابه، اما مجزایی تحت عنوان Solidarity Mechanism (مکانیزم مشارکت) وجود دارد که در فوتبال ایران کمتر شناخته شده است. مکانیزم مشارکت از جمله روش‌هایی است که باشگاه‌های آموزش دهنده بازیکنانی که به سطح حرفه‌ای رسیده‌اند، می‌توانند از طریق آن، منتفع شده و کسب درآمد کنند. به این ترتیب با توجه به انحلال باشگاه داماش، مبلغی حدود ۵۷۳ هزار دلار از انتقال جهانبخش به فدراسیون می‌رسد.

گفتنی است این تیم حقوقی در حال بررسی مدارک و شرایط انتقال سایر ستاره‌های فوتبال ایران که راهی اروپا شده اند هستند تا از همین سیستم مشارکت امکان درآمدزایی باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال را فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری میزان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران علیرضا جهانبخش برایتون فدراسیون فوتبال مکانیزم مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت

‌به گزارش خبرگزاری مهر، احسان الداغی، برادر شهید غیرت با تحسین حرکت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به این اقدام اظهار کرد: در یک سال گذشته هر وقت گروه‌های ورزشی برای دلجویی مادرم می‌آمدند، او روحیه می‌گرفت و بسیار خوشحال می‌شد.

برادر شهید حمیدرضا الداغی افزود: دیروز نیز مادرم با شنیدن خبر اهدای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا به برادر شهیدم و یادآوری حرکت او، بسیار شاد شد و روحیه مضاعفی گرفت.

وی یادآور شد: حمیدرضا ورزشکار بود و مادرم با بچه‌های ورزشکار ارتباط دلی دارد. تشکر می‌کنم از بزرگواری وحید شمسایی که در آن لحظات یاد برادرم را زنده کرد و این جریان ادامه‌دار شد.

کد خبر 6091881

دیگر خبرها

  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران