Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گروه ستاره هشتم متشکل از چندین دختر خردسال، نوجوان و جوان می‌باشد که با گروه‌های ورزشی مختلف و سنین مختلف در کنار هم گرد آمدند و به اجرای جذاب در این برنامه پرداختند، گروه ستاره هشتم که با زنگ طلایی رویا نونهالی به صورت مستقیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گروه اسم  خود را به نیت امام هشتم ستاره هشتم گذاشته اند، نظم، تنوع، دقت و هیجان و انرژی در اجرای دختران رزمی کار توجه همگان را به خود جلب کرده است.

در فصل دوم برنامه عصر جدید حضور تیم ستاره هشتم از مشهد که به گروه دختران مشهدی نیز معروف هستند مورد توجه بسیاری از بینندگان این مسابقه قرار گرفت  رضا رودهی مدیر جوان این تیم پیش از این تیم (پسران خورشید) را از شهر مشهد به فینال برنامه عصر جدید رسانده بود.


رضا رودهی در گفت و گو با خبرنگار ما  گفت: بعد از اینکه تیم موفق شد زنگ طلایی برنامه را بگیرد و آوازه‌شان پیچید، اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری قول همکاری‌هایی در حوزه تجهیزات، اسکان و هزینه‌های رفت‌و‌آمد به ما دادند ما تنها تیمی هستیم که از شرق کشور به برنامه رفته‌ایم.

بیشتر بخوانید

کاپ قهرمان مسابقات ناین بال بانوان خراسان رضو ی


او افزود: تیم ستاره هشتم دختران مشهدی که کار خود را با طناب زنی شروع کردند بعد از چندین ماه و تشکیل تیم ژیمناستیک و اضافه شدن رشته‌های رزمی و کراس فیت و فیتنس توانستند یک تیم کامل را برای حضور در برنامه عصر جدید فراهم کنند.

مدیر تیم ستاره هشتم ادامه داد: این تیم از ابتدا یعنی از تابستان پارسال تمریناتش را از زمین‌های آسفالت پارک ملت شروع کرد تا اینکه چند وقت بعد، سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی مکان تمرینی را به آن‌ها داد و حالا آن‌ها در یکی از سالن‌های ورزشی این سازمان تمریناتشان را ادامه می‌دهند.

رودهی بیان کرد: همین که می‌بینم ورزشکارانی که سال‌های سال زحمت کشیدند، ولی هنوز به جایی که شایسته‌اش هستند نرسیده‌انداما از طریق برنامه عصر جدید حاصل سال‌ها زحماتشان دیده می‌شود، احساس رضایت می‌کنم .

پرچم مشهد را بالا می بریم

سودابه سبحانی کاپیتان این تیم هم  گفت: دختر‌ها بیشترشان قهرمان کشوری و برخی هم آسیایی هستند. قهرمان بین‌المللی انگشت‌شمار داریم، ولی تفاوت اصلی‌شان طریقه تمرین کردنشان است.این روز‌ها سخت مشغول تمرین برای حضور در مرحله بعدی عصر جدید است هفته‌ای ۵ جلسه و هر جلسه ۴ ساعت تمرین و دو جلسه در هفته نیز ریکاوری است.

او افزود:  ۲۱ سال ورزشکار بودم  و حدود ۱۸ سال  به صورت حرفه‌ای این فعالیت ورزشی را آغاز کردم. در دو ومیدانی یک مدال آسیایی (سال ۸۸) دارم و نزدیک به ۱۰ سال هم عضو تیم ملی دو ومیدانی هستم.

کاپیتان این تیم ادامه داد: در این گروه بیشتر از اینکه میانگین سنی مطرح باشد اخلاق و رفتار تیمی ملاک است کار تیمی شخصی نیست. علاوه بر کار فنی یکسری رفتارهایمان هم باید مورد قبول باشد یعنی نمی‌شود شما یک اخلاق بد داشته باشید و وارد کار تیمی بشوید قشنگی کار گروهی همین است.

سبحانی بیان کرد: تشکیل این تیم برای این هدف بود که به دخترانمان یاد آوری کنیم می توانیم با پوششی که داریم همه ی کارهایی که در توان داریم را با حفظ حیا و عفاف به نمایش بگذاریم  رونمایی جدیدی از فعالیت ها ی ورزشی داریم انشالله که بتوانیم پرچم مشهد را بالا نگه داریم.

پرورش و تقویت دختران با استعداد همراه با حیا و عفاف در زمینه های مختلف می تواند حضوری پر رنگ را در صحنه ها ی اجتماعی برای آنها رقم بزند حالااین تیم نمادی شده از دخترانی که می توانند با حجاب خود در عرصه های اجتماعی زنگ طلایی بگیرند .

این گروه خود را برای رقابتی سخت آماده می کنند  تا بتوانند یک بار دیگر  پرچم مشهد را بالا نگه دارند.

انتهای پیام// ف.غ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دختران ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در این فصل عملکرد پرفراز و نشیبی را به نمایش گذاشت و نتوانست پس از بیشتر از یک در بار دیگر جام قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا را به دست آورد اما کین با وجود افت تیمش هم ستاره بی چون و چرای فوتبال آلمان بود.

این بازیکن که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از تاتنهام به بایرن پیوست توانست قدرت و توانایی‌هایش را در ترکیب این تیم هم به نمایش بگذارد و گل‌های بسیار زیاد و مهمی را برای آنها به ثمر رساند.

روزنامه ورزشی بیلد آلمان خبر داده است که یکی از بندهای پاداش موجود در قرارداد این ستاره انگلیسی تاکید کرده بود که اگر او بتواند در یک فصل بیشتر از ۴۰ گل یا پاس گل در تمامی رقابت‌ها به نام خودش به ثبت برساند پاداش ۳۰۰ هزار یورویی دریافت خواهد کرد.

کین تا به حال در این فصل موفق شده است در ۴۱ دیداری که در تمامی رقابت‌ها برای بایرن انجام داد ۴۰ گل به ثمر برساند و ۱۳ پاس گل هم ارسال کند و به این ترتیب بند پاداش موجود در قراردادش فعال شده است.

دیگر خبرها

  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)
  • صدا و سیما تحمل نقدپذیری خود را بالا ببرد
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم اردیبهشت
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت