Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد موارد بازرسی و نظارت بر بازار شب عید استان در مقایسه با ماه‌های گذشته از رشد ۶۵ درصدی برخوردار شده است.

او افزود: با آغاز طرح نظارت نوروزی از ۱۵ بهمن تاکنون چهار هزار بازرسی از اصناف و بازار استان انجام شده است و طی این بازرسی‌ها ۳۶۵ تخلف شناسایی و برای اصناف متخلف ۳۱۱ پرونده تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

توزیع ۶۷ هزار تن کالای اساسی در چهارمحال و بختیاری

رستمی، بیشترین میزان تخلف کشف شده را مربوط به درج نکردن قیمت با ۱۴۶ مورد اعلام و اضافه کرد: گرانفروشی، کم‌فروشی، صادر نکردن فاکتور، عرضه خارج از شبکه، احتکار و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از دیگر تخلفات کشف شده است.

او ادامه داد: این عملکرد سبب ارتقای رتبه استان در چهار شاخص مربوط به حوزه بازرسی شده است.

رستمی همچنین از تشکیل دو گروه بازرسی و نظارت خواهران نیز خبر داد و گفت: این افراد نسبت به نظارت در آرایشگاه‌ها و فروشگاه‌های مخصوص بانوان اقدام می‌کنند.

او جابه‌جایی بازرسان در سطح استان را از دیگر اقدامات انجام شده برای نظارت دقیق‌تر و موثرتر بر بازار برشمرد و افزود: در همین راستا در هر دوره بازرسان مرکز استان با بازرسان شهرستانی جابه جا می‌شوند تا نظارت بر واحد‌های صنفی با جدیت بیشتری پیگیری شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شب عید نظارت بر بازار بازرسی از اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است