Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،  وزیر امورخارجه گفت: به عنوان وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد هسته ای بزودی طرح اقدام سازنده و دقیق ایران را از طریق دیپلماتیک اعلام می کنم.

- سخنگوی وزارت امور خارجه به بیانیه پایانی اجلاس وزرای اتحادیه عرب واکنش نشان داد.

- رئیس‌جمهوری ترکیه و صدراعظم آلمان طی تماسی از طریق ویدئو کنفرانس، درباره روابط دو کشور و تحولات اخیر منطقه‌ای گفت‌وگو کرده و بر اهمیت ادامه گفت‌وگوهای دوجانبه تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- بروکسل و واشنگتن توافق کردند تا تعرفه‌های وضع‌‌شده به عنوان بخشی از اختلاف‌های طولانی مدت بر سر شرکت‌های ایرباس و بوئینگ را به طور موقت متوقف کنند.

- دولت آمریکا وضعیت اضطراری در قبال ایران را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

- وزیر دفاع آمریکا گفت که واشنگتن در حال ارزیابی و شناسایی عاملان حمله راکتی به پایگاه عین‌الاسد در عراق است تا در زمان و مکان مناسب به آن پاسخ دهد.

- وزیر خارجه ایرلند فردا -یکشنبه- برای گفت‌وگو درباره توافق هسته‌ای به ایران می‌آید.

- سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از حمله یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پایگاه هوایی «ملک خالد» در خمیس مشیط خبر داد.

- سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که این کشور هنوز تصمیمی برای پاسخ به حمله راکتی چهارشنبه گذشته به پایگاه «عین‌الاسد» نگرفته است.

- سازمان‌ جهانی بهداشت اعلام کرد که گزارش تحقیقی این سازمان درباره منشأ کرونا چهاردهم یا پانزدهم ماه جاری میلادی منتشر می‌شود.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایرلند سازمان بهداشت جهانی یمن ایرباس بوئینگ یحیی سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن

رسانه‌های یمنی از حمله مجدد ارتش آمریکا و انگلیس به یمن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، سایت خبری «المسیره» یمن امروز سه شنبه گزارش کرد جنگنده‌های آمریکا و انگلیس منطقه «راس عیسی» در استان ساحلی الحدیده یمن را هدف قرار دادند.

ارتش آمریکا و انگلیس از زمان شروع جنگ غزه و پشتیبانی جنبش انصارالله یمن از مردم غزه و مقاومت فلسطین، همواره مناطق مختلف یمن را مورد حمله قرار می‌دهند.

آمریکا و انگلیس پیش از این هم، ۲ منطقه‌ در شهرستان «باجل» واقع در استان «الحدیده» هدف قرار دادند.

انصارالله یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به حملات خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و نیز کشتی‌های آمریکا و انگلیس در دریای سرخ حمله می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • بلینکن: اکنون زمان آن است که حماس وارد عمل شود
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای