Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@22:50:47 GMT

عملیات پهپادی جدید یمنی ها علیه متجاوزان سعودی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۹۵۸۸

عملیات پهپادی جدید یمنی ها علیه متجاوزان سعودی

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز جمعه چند ساعت پس از حمله قبلی، حمله پهپادی به مراکز مهم و حساس در پایگاه هوایی «ملک خالد» در «خمیس مشیط» عربستان انجام داد.
 
«یحیی سریع »سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: یگان پهپادی حمله بزرگی به برخی اهداف مهم و حساس در ظهر امروز به وقت محلی انجام داد و پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط هدف قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی بیان کرد: این حمله با 5 پهپاد «قاصف کی2 » بسیار دقیق انجام شد.
 
سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: این حمله در راستای واکنش مشروع به تشدید حملات هوایی جنگنده های سعودی و محاصره کامل کشور ما انجام می‌شود.
 
این در حالی است که بامداد امروز هم« پایگاه هوایی ملک خالد» و «فرودگاه بین المللی أبها» عربستان با پهپاد «صماد 3 » و«قاصف کی 2 »هدف حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفته بود.
 
یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی روزهای گذشته بر دامنه عملیات نظامی خود افزوده و بسیاری از اهداف مهم را در ریاض، جده، عسیر، جیزان و نجران هدف قرار داده است.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی عصر امروز را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است.

گفتنی است عصر امروز منابع خبری از زخمی‌شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه‌های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

منابع عبری اعلام کردند که مجری این عملیات یک گردشگر ترکیه‌ای بوده که روز گذشته وارد قدس اشغالی شده است.

نظامیان صهیونیست پس از عملیات ضد صهیونیستی امروز شماری از جوانان فلسطینی در منطقه باب الساهره را مورد ضرب و شتم قرار داده و آن‌ها را بازداشت کردند.

کد خبر 6093572

دیگر خبرها

  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد
  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» تشخیص داد
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها