Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمد بارانی بیان کرد: روز گذشته با اعلام گزارشی مبنی بر سقوط یک فرد چاه کن در چاه، نیروی امدادی ١١۵ و هلال احمر سرایان به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک منزل واقع در یکی از روستاهای شهرستان بود که در حیاط آن اقدام به حفر چاه کرده بودند، افزود: متاسفانه کارگر چاه کن در چاهی به عمق ۱۰ متر سقوط کرده و با اصابت کلنگ به بازوی دست وی، مصدوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر سرایان اظهار کرد: با توجه به احتمال ریزش دیواره چاه، ابتدا ایمن‌سازی‌های لازم توسط نیروهای هلال احمر انجام و سپس با رعایت نکات ایمنی و پس از تلاش‌های فراوان، مصدوم از عمق چاه به بیرون انتقال یافت.

بارانی ادامه داد: همچنین با توجه به مصدومیت این فرد میان‌سال از ناحیه بازو، حادثه دیده به عوامل اورژانس تحویل و سپس به بیمارستان انتقال داده شد.

کد خبر 5162642

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد بارانی هلال احمر خراسان جنوبی سرایان ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان شیراز اردبیل شهرستان کرج عکس استانها مشهد قوه قضاییه جشن نیکوکاری هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب، انفجاری رخ داد که منجر به مصدومیت 4 نفر از شهروندان تبریزی شد.

 سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در پی وقوع این حادثه گفت: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

موسی علیپور، شهردار منطقه 2 تبریز نیز گفت: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه سنگی به وزن 50 کیلو  چندین متر به بالا پرتاب و موجب زخمی شدن 4 نفر از همشهریان شد و سنگ روی یک خودروی رانا فرود آمد و به خودروهای پارک شده در نزدیکی محل وقوع حادثه وارد آمد.

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم