Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از آغاز به کار پایلوت نیمه صنعتی تولید نشاسته حفاری از اوایل سال آینده در استان خبر داد.      

 مهران اوچی اردبیلی با اعلام این خبر در حاشیه بازدید از آخرین مراحل تست تجهیزات این واحد تولیدی در پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاددانشگاهی افزود: در تلاش هستیم با انتقال این تجهیزات تا پایان سالجاری، مقدمات لازم را برای آغاز به کار این  واحد در اوایل سال آینده فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در راستای رشد و توسعه استان گام برمی‌دارد، اضافه کرد: نشاسته حفاری یک محصول استراتژیک مورد نیاز کشور در صنعت نفت و صددرصد وارداتی است که راه‌اندازی این واحد می‌تواند نیاز کشور به این محصول را تامین و به اقتصاد کشور و استان کمک ‌کند.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، ایجاد پایلوت نیمه صنعتی تولید نشاسته حفاری در استان را از برنامه‌های فناورانه جهاددانشگاهی عنوان و خاطرنشان کرد: با حمایت دفتر مرکزی جهاددانشگاهی و استانداری اردبیل و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و فنی پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاددانشگاهی راه‌اندازی این واحد در حال اجرا است.

اوچی اردبیلی ضمن قدردانی از حمایت و پیگیری رئیس جهادانشگاهی کشور، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار اردبیل برای تسریع راه‌اندازی این واحد اظهار کرد: راه‌اندازی پایلوت نیمه صنعتی تولید نشاسته صنعتی، ارزش افزوده‌ بالا و اشتغال‌زایی در استان را در فاز اول به دنبال خواهد داشت.

در جریان این بازدید رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با رئیس پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاددانشگاهی دیدار کرد و تسریع در اتمام مرحله تست تجهیزات و انتقال به استان را خواستار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نشاسته پلیمری صنعتي پایلوت نیمه صنعتی تولید نشاسته استان اردبیل نشاسته حفاری راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود

احمد شانیان با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت گفت: با افتتاح مرحله نخست این طرح، همزمان مرحله دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

او گفت: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان گفت: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • شبه سوئیفت ایران از طریق ارز‌های ملی راه‌اندازی شد
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده