Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@01:15:57 GMT

اعضای ستاد انتخابات شهرستان بیرجند منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۱۹۹۲

اعضای ستاد انتخابات شهرستان بیرجند منصوب شدند

ایسنا/خراسان جنوبی اعضای ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بیرجند با حکم فرماندار منصوب شدند.

علی ناصری در احکام جداگانه‌ای اعضای ستاد انتخابات شهرستان بیرجند در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری بیرجند، بر این اساس "سعید برقی" به عنوان دبیر ستاد انتخابات شهرستان بیرجند، "محمدحسین شجاع تقی آباد" رییس کمیته مالی و پشتیبانی، "امین مصطفوی نیا" عضو ستاد انتخابات، "روح الله نوری" جانشین دبیر ستاد، "ابوالفضل سعادت پور" رییس کمیته حقوقی، "حسن علیزاده" رییس کمیته امنیت و "ولی الله احمدی" به عنوان رییس کمیته آموزش و اطلاع‌رسانی این ستاد منصوب شدند.

همچنین "قائم قیروانی" به عنوان رییس کمیته فناوری و اطلاعات و "علی ناصری مهمویی" به عنوان مسئول دبیرخانه ستاد انتخابات شهرستان بیرجند منصوب شدند.
 
در حکم فرماندار بیرجند خطاب به اعضای ستاد و روسای کمیته‌های مختلف آمده: امید است با توکل بر پروردگار متعال و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید با رعایت دقیق قوانین و مقررات در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن انتخابات قانونی و جلب مشارکت حداکثری مردم شریف شهرستان بیرجند در انجام وظایف محوله، موفق و موید باشید.

ریاست ستاد انتخابات شهرستان بیرجند به عهده فرماندار است و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیز به عنوان دبیر این ستاد فعالیت می‌کند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات رياست جمهوري بیرجند ستاد انتخابات شهرستان بیرجند اعضای ستاد منصوب شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد