Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سمیه فتوحی درباره معرفی برگزیدگان مسابقه ملی خلق آثار هنری که با محور حماسه و ایثار کادر درمان در دوران کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: پس از برگزاری جلسه بررسی و ارزشیابی مسابقه خلق آثار هنری(عکاسی، نقاشی و ...) که با حضور معصومه سهرابی معاون پژوهش و فناوری و اعضای هیئت داوران در دفتر معاونت پژوهش این واحد دانشگاهی برگزار شد به اتفاق آرا چهار اثر به‌عنوان آثار برتر انتخاب و معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره محورهای مسابقه ملی خلق آثار هنری عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه از دوشنبه دهم آذر تا چهارشنبه پانزدهم بهمن‌ سال جاری فرصت داشتند تا آثار مختلف خود را با محور جایگاه رفیع حضرت زینب کبری(س) به‌عنوان بهترین الگو برای پرستاران، حماسه و ایثار کادر درمان، قدردانی از جامعه پزشکی و خانواده‌های آنان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در قالب نقاشی، عکس و فیلم کوتاه به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر اضافه کرد: پس از پایان بازه زمانی ارسال آثار در مجموع ۳۶ اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که همه ایده‌های ارسالی توسط هیئت داوران از لحاظ انطباق محتوا و مضمون آثار دریافتی با محورهای مسابقه، تکنیک و دانش به‌کار گرفته شده، وضوح و کیفیت آثار، منحصر بودن آثار توأم با خلاقیت مورد بررسی و ارزشیابی قرار گرفتند.

فتوحی گفت: مسابقه ملی خلق آثار هنری به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و با همکاری حوزه معاونت پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد و طبق نظر هیئت داوران فقط آثار دریافت شده در گروه نقاشی، حائز شرایط لازم برای کسب رتبه بودند. با رأی هیئت داوران اثر هایده مرادی رتبه نخست، محدثه نجفیان رتبه دوم و کوثر اکبریان و محمدطاها نوثری به‌صورت مشترک رتبه سوم را در این مسابقه ملی کسب و به‌عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1090472 برچسب‌ها گالری هنری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: گالری هنری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر هیئت داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی فرخنده با بیان اینکه در دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد به میزبانی خراسان جنوبی حدود ۶۰۰ نفر ثبت نام و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند ، گفت:  پس از بررسی و داوری اولیه آثار، تعداد ۴۱۷ اثر تأیید شده و  در ادامه توسط دفتر مطالعات برنامه ریزی رسانه‌های وزارت ارشاد داوری می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه از بین ۶۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، خراسان جنوبی با ۳۱۴ اثر و خراسان رضوی با ارسال ۱۴۱ اثر به ترتیب بیشترین آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده، افزود: مابقی آثار هم از استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب کرمان، یزد، خراسان رضوی و شمالی ارسال شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره منطقه‌ای شرق کشور در ۲۷ اردیبهشت و روز ارتباطات خبرداد و گفت:  پس از بررسی اولیه، ۱۸۳ اثر به دلیل عدم مطابقت با فراخوان، عدم تناسب تاریخ آثار بر اساس فراخوان و... به جشنواره راه نیافت.
فرخنده با بیان اینکه جشنواره در دو بخش موضوعی و آزاد برگزار می‌شود، گفت: از ۴۱۷ اثر تأیید شده، ۲۵۵ اثر در بخش آزاد و ۱۶۲ اثر در بخش موضوعی است که در بخش آزاد نیز بیشترین اثر به ترتیب در زمینه تیتر و گزارش و در بخش موضوعی هم بیشترین آثار تأیید شده در بخش شعار سال است.
دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد با حمایت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی