Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی یزدانی اظهار کرد: به منظور آگاهی بیشتر مردم در خصوص خطراتی که می‌تواند سلامت آنها را در چهارشنبه پایان سال تهدید کند از شبکه استانی مطالب آموزشی در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بسته آموزشی در خصوص خطرات چهارشنبه پایان سال تهیه شده است که در اختیار صدا و سیما قرار گرفته است، عنوان کرد: علاوه براین بسته آموزشی نیز در فضای مجازی منتشر شده است تا عموم مردم با آگاهی بیشتری نسبت به خطرات احتمالی، این شب را جشن بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه همچنین تمهیدات لازم از سوی اداره تأمین استان برای استقرار آمبولانس‌ها در مراکز پر تردد و آمادگی حوزه‌ها انجام شده است، بیان کرد: نماینده اورژانس پیش بیمارستانی نیز در مرکز کنترل ترافیک شهر جهت رصد شرایط حضور دارد.

وی با بیان اینکه همچنین نماینده اورژانس در مرکز فرماندهی پلیس ۱۱۰، مدیریت بحران حضور خواهد داشت، خاطر نشان کرد: آماده باش اتوبوس آمبولانس‌ها و اتاق بحران و «mcmc» برای خدمت رسانی به بیماران نیز در نظر گرفته شده است.

یزدانی با اشاره به اینکه دوره آموزشی مجازی در خصوص بیماران سوختگی نیز برای پرسنل در نظر گرفته شد، گفت: دستور العمل های مراقبتی از بیماران نیز به تمام مناطق ارسال شده است.

کد خبر 5162640

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد چهارشنبه آخر سال حوادث چهارشنبه سوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر شیوع کرونا شیراز گرگان اردبیل شهرستان کرج عکس استانها قوه قضاییه جشن نیکوکاری انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته

محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران اظهار کرد: در هفته گذشته (۱ الی ۷ اردیبهشت ماه) مجموع ۲۶۵۷۸ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۲۰۱۵۰ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت ۶۴۳۴۲ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۴۲۴۲ مزاحم با این مرکز بوده است.

رئیس سازمان اورژانس تهران تاکید کرد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱۹۹۴ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.

توکلی همچنین گفت: اورژانس هوایی ۴ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۴ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم