Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  المیادین، «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان، که برای دیدار با آیت‌الله «سید علی سیستانی»، از مراجع عالیقدر شیعیان، وارد شهر نجف اشرف در عراق شده است، با ورود به منزل این مرجع تقلید، دیدار خود را با ایشان آغاز کرد.

این دیدار بدون حضور رسانه‌ها و پشت در‌های بسته برگزار خواهد شد و دفتر آیت الله سیستانی بیانیه‌ای پس از دیدار منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاپ روز گذشته (جمعه) با حضور در کاخ ریاست جمهوری با برهم صالح، رئیس جمهور عراق دیدار و اعلام کرد: باید به ارزش‌های صلح و همزیستی مشترک پایبند باشیم. عراق از تروریسم و نزاع‌های طائقه‌ای بسیار متحمل رنج شده است. جامعه بین الملل باید نقش تعیین کننده‌ای در تقویت صلح در عراق و در تمامی خاورمیانه ایفا کند. ما از تنوع نژادی، دینی و فرهنگی عبرت می‌گیریم. طی دهه‌های گذشته عراق از فاجعه جنگ‌ها و آفت تروریسم رنج برده است.

پاپ فرانسیس گفت: ما از تنوع نژادی، دینی و فرهنگی عبرت می‌گیریم. طی دهه‌های گذشته عراق از فاجعه جنگ‌ها و آفت تروریسم رنج برده است. نباید از نام خداوند برای توجیه کشتار و تروریسم استفاده شود چراکه خداوند انسان‌ها را به صورتی برابر در حقوق آفرید.

رهبر مسیحیان کاتولیک جهان جمعه بعد از ظهر وارد فرودگاه بین المللی بغداد، پایتخت عراق شد و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق از او استقبال کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاپ فرانسیس آیت الله سیستانی تحولات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

به گزارش بی بی سی، وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

دیگر خبرها

  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • روایت هجرت اجباری ابوالرضا(ع) از مدینه به عراق
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد