Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:59:38 GMT

مومنی: استقلال بازی سختی مقابل فولاد دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۲۲۸۱

مومنی: استقلال بازی سختی مقابل فولاد دارد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد بازی این تیم با فولاد گفت: آبی پوشان بازی سختی مقابل فولاد دارند. مجیدی قصد دارد در اولین بازی به عنوان سرمربی، ۳ امتیاز بگیرد. بازیکنان استقلال به تفکرات مجیدی، آگاه هستند. استقلال با وجود تغییر در کادر فنی، از لحاظ روحی شرایط خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: فکر می‌کنم استقلال امروز از لحاظ تاکتیکی مشکلی نداشته باشد. فولاد تیمی سرعتی است. جواد نکونام سعی می‌کند اول گل نخورد.

مومنی در مورد انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی آبی پوشان تصریح کرد: باشگاه استقلال به غیر از مجیدی گزینه دیگری نداشت. مجیدی از جنس استقلال است و می‌تواند به این تیم کمک کند.

نباید در مورد کادر فنی قبلی صحبت کرد

او بیان کرد: نباید در مورد کادر فنی قبلی صحبت کرد. فضای مجازی می‌تواند در تیم‌های بزرگ حاشیه درست کند. تاکتیک تیمی و نظم درون زمین بسیار مهم است. فشار روحی و روانی روی سرمربی است.

پیشکسوت استقلال در خصوص نقطه ضعف این تیم گفت: استقلال فقط در خط دفاع نیاز به تقویت دارد. در تیم‌های بزرگ، دفاع میانی نقش زیادی در تاکتیک تیمی دارد.

او در مورد دستیاران سرمربی جدید استقلال تصریح کرد: ابتدا باید با دستیاران مجیدی به توافق کامل رسید. فراز کمالوند می‌تواند به استقلال کمک کند. مجیدی باید از تجربه او استفاده کند. کمالوند را می‌شناسم، او استقلالی است.

بیشتر بخوانید

استقلال - فولاد؛ افتتاحیه لیگ برای فرهاد/ پرسپولیس - صنعت نفت؛ تفکرات اقتصادی یحیی مقابل نفتی‌ها

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم

 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از جریمه سنگین سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در آستانه دیدار فردا (دوشنبه) مقابل تراکتور تبریز انتقاد کرد.

بهرام رضاییان در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، درباره جریمه دو میلیارد تومانی عبدالله ویسی با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ما ضمن تمکین از قانون، از احقاق حقوق قانونی خود کوتاه نخواهیم آمد. همانطور که مستحضر هستید، چند ساعت بیشتر تا بازی حساس فولاد مقابل تراکتور باقی نمانده است و در چنین شرایطی، پرداختن به موضوعات این‌چنینی جایز نیست.

وی در ادامه اظهاراتش تصریح کرد: اعتقاد داریم صحبت‌هایی که عبدالله ویسی انجام داده است، جز برای نظارت بیشتر در راستای جاری شدن عدالت در هفته‌های پایانی لیگ برتر نبوده و ایشان قصد بی‌احترامی و اهانت به هیچ نهاد و شخصی را نداشته است. با این حال در موقع مناسب و از طریق مجاری قانونی، پیگیر خواهیم بود تا خدای ناکرده حقی از هیچ‌کدام از ارکان باشگاه فولاد خوزستان ضایع نشود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: ما باید تلاش کنیم تا در مقطع کنونی، هیچ مسئله‌ای آرامش اعضای تیم فولاد خوزستان را بر هم نزند و بتوانیم در فضای همدلی و اتحاد، در پنج هفته پایانی لیگ به نتایج دلخواه دست یابیم تا موجبات خوشحالی و سربلندی مردم شریف خوزستان را فراهم آوریم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)